خبرگزاری کار ایران

بهترین مدرسه کرج

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۰۳۴

موسسه دانش ماندگاران البرز فعالیت خود را از سال تحصیلی 92-1391 با عنایت به لطف پروردگار و استقبال پرشور اولیاء محترم و با تکیه بر چهار رکن اساسی دانش نوین، بینش مناسب، روش خلاق و پویا و منش و رفتار صحیح در فضایی متناسب با گروه سنی و پایه ی تحصیلی دانش آموزان و با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی نوین آغاز نمود. به جهت ارتباط با مدرسه ماندگاران با شماره های 02634235501- 09126468507-02634235703 تماس حاصل نمایید.( مهری ماندگار با ماندگاران)

در این راستا با بهره گیری از آموزگاران متعهد و مجرب که در کنار دانشمندی، روشمندی را تعلیم می دهند توانسته است طی زمانی کوتاه شرایط لازم جهت باروری استعداد و شکوفایی روح و اندیشه ی دانش آموزان علاقمند را در مقا طع پیش دبستان و دبستان فراهم نماید.

وبگاه مدرسه تلاشی در جهت معرفی برنامه های این مجموعه آموزشی بوده تا اولیاء محترم با شناخت بهتر نسبت به انتخاب مدرسه غیرانتفاعی ماندگاران به عنوان محل تحصیل فرزندشان اقدام نمایند.

معلمان خوب، برنامه تحصیلی خوب و ایمنی در مدرسه سه معیاری هستند که معمولاً والدین را هنگام انتخاب بهترین مدرسه کرج برای فرزندانشان راهنمایی می کنند. با این حال، عوامل مهم دیگری نیز برای انتخاب مدرسه وجود دارد.

امنیت داخل مدرسه

دانستن این که فرزندانتان در امنیت هستند و ساعات مدرسه اش در محیطی سالم و امن سپری می ‌شود، در اولویت است. داشتن تدابیر شدید امنیتی و حفظ امنیت همه دانش‌آموزان یکی از عواملی است که مدارس با قاطعیت بیشتر به آن رسیدگی می ‌کنند، زیرا آسایش دانش ‌آموزان و همچنین آرامش و اطمینان والدین به این امر بستگی دارد.

بهترین مدرسه کرج

فعالیت های فوق برنامه

این نوع فعالیت ها مکمل تحصیل و آموزش هستند و به دلیل ارتقای استعدادهای دانش آموزان، کمک به آنها در تعیین اهداف، توسعه مهارت ها و کار گروهی اهمیت دارند. علاوه بر این، انجام سایر فعالیت ها پس از مطالعه، دانش آموزان را در تعادل نگه می دارد و باعث ایجاد اعتماد به نفس در آنها می شود. بهترین مدرسه کرج اغلب چنین برنامه‌های فوق العاده ای برای دانش آموزان دارد.

عملکرد تحصیلی

دانش کسب شده در محیط مدرسه یکی دیگر از عوامل ضروری است. مشاهده اینکه دانش آموزان مدرسه مورد نظر از عملکرد تحصیلی خوب و نمرات خوب در امتحانات خود برخوردارند، نشان دهنده آن است که هم آموزش و پرورش و هم مربیان از سطح بالایی برخوردارند و هر یک از دانش آموزان خود را تشویق می کنند.

بهترین مدرسه کرج

نظافت و تعمیر خوب مدرسه

محیطی که دانش آموز در آن رشد می کند بسیار مهم است، زیرا به طور مستقیم بر عملکرد و انگیزه آنها برای حضور در کلاس تأثیر می گذارد. مدرسه کثیف یا با ظاهر فرسوده، به طور غیر مستقیم سبب بی انگیزگی دانش آموزان خواهد شد.

دانش و تجربه معلم

دانش و تجربه معلمان ضروری است، اما این فقط به دانش در آموزش دروس نیست. یک معلم خوب باید همیشه به صحبت های دانش آموزان خود گوش دهد، نگرش مثبتی داشته باشد، نحوه برقراری ارتباط با والدین را بداند و به دنبال ابزارهای جدید برای انتقال دانش باشد.

رشد همه‌ جانبه دانش آموزان

صمیمیت میان اعضا مدرسه، سبب پرورش انسان های بهتری خواهد شد. ارائه یک تجربه آموزشی جامع که توانایی های هر دانش آموز را ارتقا می دهد، به منظور ایجاد مهارت هایی که به آنها امکان می دهد زندگی سازنده، متعادل و کاملی داشته باشند، همیشه یکی از اولویت های یک مدرسه علاقه مند به رشد همه جانبه دانش آموزان خواهد بود.

دبستان غیرانتفاعی کرج

دبستان کرج

آموزش در سالهای اول زندگی به ویژه دبستان نقش بسیار مهمی در رشد بعدی کودکان دارد. والدین باید توجه زیادی به انتخاب محیط دبستان ابتدایی خوب داشته باشند.

اگر فرزندان شما اکنون ۶ ساله هستند، می دانید که زمان آن فرا رسیده است که تصمیم بگیرید کجا ثبت نام کنند. انتخاب یک دبستان خوب یکی از بزرگترین مشکلاتی است که والدین در طول زندگی تحصیلی فرزندان خود با آن مواجه می شوند، زیرا معتقدیم  انتخاب دبستان کرج در آینده تحصیلی آنها نقش چشمگیری دارد. به قول معروف خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج! پس باید پایه ها را از بنیان محکم کرد.

بهترین مدرسه کرج

هنگام شروع فرآیند انتخاب مدرسه باید نکات زیادی را در نظر بگیریم، بنابراین امروز مهمترین آنها را به شما آموزش می دهیم تا بهتر تصمیم گیری کنید.

مجاورت

برای این مورد ما می توانیم خانه خود، خانه پدربزرگ و مادربزرگ یا حتی کارمان را به عنوان نقطه شروع در نظر بگیریم. نکته ضروری این است که تا حد امکان زمان کمتری را در تردد تلف کنید . مسیر طولانی سبب وقت استراحت کمتر کودک خواهد شد که بر عملکرد انها تأثیر می گذارد. بسیاری اوقات فکر یک مدرسه خاص را داریم، مسافت را بیهوده تلقی می کنیم . پیشنهاد ما این است به دنبال یک مدرسه مناسب در پیرامون محل زندگی یا محل کارتان باشید.

دولتی در مقابل خصوصی

تا چند سال پیش، شهرت مراکز آموزشی خصوصی چندان برجسته نبود، اما امروزه کیفیت این مدارس در اکثر شهرها ارتقا یافته است . این مراکز به تدریج به آخرین فن آوری ها ( تخته های سفید دیجیتال، تعامل با رایانه ها و تبلت ها، محیط بازی ، آزمایشگاه و...) دسترسی دارند، معلمان شیوه های آموزشی را با روش های جدید آموزش می دهند.  این مدارس شیوه ها آموزش و تفریح متنوع تری دارند. البته در انتخاب مدرسه فقط بر روی ظاهر و تفریح و مدرنیته بودن تمرکز نکنید و بازدهی شیوه آموزشی را در نظر بگیرید.

تعداد کودکان در هر کلاس درس

این واقعیتی است که اغلب هنگام انتخاب دبستان کرج نادیده گرفته می شود. ازدحام بیش از حد دانش آموزان در کلاس های درس مشکلی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان است. معلمان شرایط سختی دارند که به جای آموزش به 20 کودک، باید این کار را در مقابل 30 یا 35 نفر انجام دهند. تعداد ایده آل می تواند بین 20 تا ۲۵ دانش آموز باشد. هر چه تعداد آنها کمتر باشد، توجه شخصی تر می شود.

آموزش زبان انگلیسی

وقتی صحبت از انتخاب مدرسه خوب می شود، در مورد آینده بچه ها صحبت می کنیم و  بخشی از آینده در زبان انگلیسی نهفته است. تا به امروز، اشنایی به زبان انگلیسی ، درهای زیادی را به روی ما باز می کند که نباید اجازه دهیم بسته شوند. امکان تحصیل در مراکزی که  زبان انگلیسی را نیز آموزش می دهند یک موقعیت بسیار عالی است. البته این جنبه فقط در کلاس های فوق برنامه مدارس خصوصی می گنجد.

بهترین دبستان کرج

بهترین مدرسه کرج

بسیاری از والدین از همان اول ابتدایی برای انتخاب یک محیط دبستان خوب برای فرزندانشان نگران هستند و با مشکلات زیادی روبرو می شوند. علاوه بر این، نظرات گوناگونی در انتخاب دبستان غیرانتفاعی کرج در سایت های مختلف وجود دارد، اما در نهایت با توجه به چه معیارهایی دبستان را انتخاب کنیم؟

 انتخاب دبستان غیر انتفاعی کرج برای فرزندتان چقدر اهمیت دارد؟

آموزش در سالهای اول زندگی به ویژه دبستان نقش بسیار مهمی در رشد بعدی کودکان دارد. والدین باید توجه زیادی به انتخاب محیط دبستان ابتدایی خوب داشته باشند زیرا:

هر کودک سطح ادراک، تفکر و شخصیت متفاوتی دارد. قرار دادن کودکان در محیط ایده آل با برنامه آموزشی مناسب بهترین شانس رشد را به آنها می دهد.

محیط مدرسه ابتدایی سکوی پرشی برای هدایت کودکان به رشد بیشتر در آینده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز