خبرگزاری کار ایران

محصولات هیوندای

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۹۶

شرکت تجهیزات الکتریکی هیوندای که یک شرکت زیر مجموعه هیوندای کره جنوبی است در زمینه تتولید انواع تجهیزات الکترونیکی فعالیت می کند. از مهم ترین این تجهیزات به کنتاکتور، اینورتر و کلید اتوماتیک می توان اشاره کرد که در این مقاله آن ها را بررسی خواهیم کرد.

کنتاکتور هیوندای

یکی از معروف ترین محصولات هیوندای یعنی کنتاکتور هیوندای را می توان به عنوان یک دستگاه کنترل قدرت در نظر گرفت، کنتاکتورها را می توان در تجهیزات الکتریکی که اغلب خاموش و روشن می شوند مانند چراغ ها و موتورها مشاهده کرد. کنتاکتور هیوندای را می توان در یک کلید نور کوچک به تجهیزات پیچیده صنعتی خودکار مشاهده کرد. کنتاکتور هیوندای برای ایجاد و شکستن تمام خطوط منبع تغذیه که به سمت بار می‌روند استفاده می‌شوند، یا می‌توان آن را به عنوان ایجاد وقفه در مدار برق توصیف کرد. کنتاکتور هیوندای به عنوان رله عمل می کند که می تواند بار سنگین را با جریان عملیاتی کم خاموش و روشن کند.

کنتاکتور هیوندای یک دستگاه سوئیچینگ الکترومکانیکی است که از راه دور کار می کند و قادر است در شرایط عادی و در جریان جریان اضافه بار عملیاتی، جریان های حمل و قطع کند. این دستگاه در نزدیکترین مکان به مراکز بارگذاری قرار می گیرد و از نظر مکانیکی و الکتریکی از قابلیت اطمینان خدمات بالایی برخوردار است. کنتاکتور هیوندای شبیه رله هستند با این تفاوت که کنتاکتورها دارای جریان بالاتری هستند. یک کنتاکتور هیوندای از آنهایی که جریان قطعی چندین آمپر دارند تا هزاران آمپر و اندازه کنتاکتور هیوندای از وسیله ای که به اندازه کافی کوچک است تا با یک دست برداشته شود تا یک دستگاه بزرگ که یک طرف آن تقریباً یک متر است متغیر است. از کنتاکتورها می توان برای کنترل موتور و سایر بارهای الکتریکی استفاده کرد

ویژگی های کنتاکتور هیوندای

  • کنتاکتور هیوندای رله ای است که برای تعویض برق استفاده می شود
  • کنتاکتور هیوندای می تواند بارهای بسیار بالایی مانند موتور الکتریکی و بخاری را تحمل کند
  • کنتاکتورها توسط مداری با توان بسیار کمتر کنترل می شوند
  • کنتاکتورها جریان اتصال کوتاه را قطع نمی کنند
  • امتیاز کنتاکتور هیوندای در محدوده ای از چند آمپر و 24 ولت DC تا هزاران آمپر با کیلو ولت های زیاد است.

اجزای کنتاکتور هیوندای

  • سیستم الکترومغناطیس
  • سیستم خاموش کننده کنتاکت و یا تماس و قوس
  • قاب کنتاکتور هیوندای

کنتاکت ها قسمت حامل جریان کنتاکتور هیوندای هستند و شامل کنتاکت های کمکی، کنتاکت های برق و فنرهای تماسی می باشد. نیروی محرکه برای بستن کنتاکت توسط آهنربای الکتریکی (یا سیم پیچ) تامین می شود. یک کنتاکت کمکی پس از بسته شدن کنتاکتور جریان سیم پیچ را کاهش می دهد، برای بستن کنتاکتور در ابتدا مقدار زیادی جریان نسبت به بسته نگه داشتن آن لازم است و چنین مدارهایی می توانند مقدار زیادی انرژی را ذخیره کنند.

پیمانکار یک ورودی سیم پیچ خواهد داشت که بسته به طراحی کنتاکتور ممکن است AC یا DC باشد و سیم پیچ می تواند با همان ولتاژ یک موتور برق دار شود. کنتاکتور هیوندای ممکن است با ولتاژ سیم پیچ کمتری کنترل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آمپرال بروید.

کلید اتوماتیک هیوندای

کلید اتوماتیک هیوندای ، دستگاه های سوئیچینگ یا حفاظت خودکار در برابر جریان اضافه هستند. کلید اتوماتیک هیوندای بر اساس سطوح ولتاژ و جریان عملیاتی، ظرفیت قطع اتصال کوتاه، ساخت و ساز، استفاده خاص سوئیچینگ یا بار، و فازها/قطب ها رتبه بندی می شوند. کلید اتوماتیک هیوندای نیز بر اساس ویژگی های خاموش شدنشان طبقه بندی می شوند، یعنی قطع حرارتی/مغناطیسی، هیدرولیک مغناطیسی و الکترونیکی. آنها می توانند به صورت ثابت نصب شوند یا از نوع کشیده شوند. ساخت محفظه کلید اتوماتیک هیوندای می تواند مورد قالب گیری، مورد عایق، یا نوع قدرت، ساخت و ساز باز باشد.

در صورت انتخاب و فهرست بندی مناسب، می توان از کلید اتوماتیک هیوندای برای قطع خدمات نیز استفاده کرد. کلیدهای مدار را می توان با مکانیزم های شنت تریپ نیز ارائه کرد تا امکان خاموش شدن از راه دور توسط کنترل خارجی را فراهم کند.

انتخاب کلید اتوماتیک هیوندای

همه کلید اتوماتیک هیوندای برای تجهیزات ورودی سرویس مناسب نیستند. هر قطع کننده مداری که برای چنین استفاده ای نیاز به گواهینامه یا فهرست بندی توسط یک آزمایشگاه و تست دارد.

کلید اتوماتیک هیوندای که در شرایط خطا یا بار باز می شوند، یک قوس در سراسر کنتاکت های اصلی خود ایجاد می کنند. چهار رسانه اصلی را می توان به عنوان مکانیسم های قطع قوس مورد استفاده قرار داد که عبارتند از:

  • هوا
  • گاز عایق (هگزا فلوراید گوگرد)
  • خلاء
  • غوطه وری در روغن

کاربردهای ولتاژ پایین مسکونی، صنعتی و تجاری از هوا یا خلاء به عنوان مکانیزم قطع کننده قوس در کلید اتوماتیک هیوندای استفاده می کنند. برنامه‌های تجاری، صنعتی و کاربردی که در ولتاژهای بالای 1000 ولت کار می‌کنند، معمولاً ممکن است از هر یک از رسانه‌ها بسته به کاربرد استفاده کنند.

روش‌های مختلفی معمولاً برای خاموش کردن قوس ایجاد شده در هنگام باز شدن کلید اتوماتیک هیوندای تحت شرایط خطا یا بار استفاده می‌شود. آنها عبارتند از:

  • افزایش طول مسیر قوس
  • انحراف قوس با فشار دیفرانسیل
  • انحراف قوس به مخاطبین ثانویه
  • خاموش کردن نقطه صفر
  • انحراف قوس با میدان مغناطیسی (کویل های فوران)
  • خنک کننده شدید قوس
  • استفاده از لوله های قوسی
  • استفاده از کنتاکت های با سرعت بالا
  • انتخاب روش مورد استفاده می تواند به مقدار جریان خطای موجود و ولتاژ کاری بستگی داشته باشد.

کلید مینیاتوری هیوندای

کلید مینیاتوری هیوندای چیست؟ MCB یک مدارشکن اتوماتیک است. کلید مینیاتوری هیوندای برای جلوگیری از آسیب به مدارهای الکتریکی ناشی از جریان اضافه طراحی شده است. کلید مینیاتوری هیوندای به گونه ای طراحی شده است که در شرایط اضافه بار یا اتصال کوتاه از کار بیفتد تا در برابر خطاهای الکتریکی و خرابی تجهیزات محافظت کند.

MCB ها به طور گسترده ای به عنوان قطع کننده مدار در کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی استفاده می شوند.

کلید مینیاتوری هیوندای چگونه کار می کند؟

کلید مینیاتوری هیوندای با جریان اضافه کنترل می شود - جریان الکتریکی که از جریان ایمن مشخص شده فراتر می رود - و از مکانیزم مکانیکی پیچیده ای استفاده می کند که برای کاهش خرابی ها و هشدارهای کاذب طراحی شده است.

جریان بیش از حد باعث گرم شدن و خم شدن نوار دو فلزی کلید مینیاتوری هیوندای می شود. این عمل کلیدی را آزاد می کند که نقاط تماس الکتریکی را برای محدود کردن قوس جدا می کند. قوس توسط یک نوار فلزی خنک می شود. پس از عیب یابی و تنظیم مجدد کلید مینیاتوری هیوندای، دوباره بسته می شوند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز