خبرگزاری کار ایران

استرس کنکور و فوتبال در کنار اوج یادگیری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۴۰۷

اوج یادگیری در مسیر کنکور در کنار شماست. استرس کنکور و فینال جام جهانی فوتبال قطر با یادگیری آسان از بین میرود.

استرس کنکور و فوتبال در کنار اوج یادگیری

این روزها تب و تاب جام جهانی فوتبال قطر بسیار بالاست. اگر در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید، این تب و تاب را بیشتر حس میکنید. همه جا صحبت از این است که جام جهانی فوتبال امسال، عجیب و هیجان انگیز است. تیم هایی که هیچ کس توقع پیروزی از آنها نداشت، به نیمه نهایی راه پیدا کردند. اما تیم های برجسته ای که فکر می‌کردیم جام این جام جهانی را بالا می‌برند، حذف شدند. تا کنون به این فکر کردید چه چیزی باعث شده این اتفاق بیفتد؟ بنظر شما این نتایج به خاطر ضعیف شدن تیم های درجه یک بوده است؟ یا تیم های ضعیف تر قوی تر شده اند!؟

 

فوتبال و کنکور با یادگیری آسان

اینجا در اوج یادگیری میخواهیم برای شما از شباهت های جام جهانی فوتبال و کنکور صحبت کنیم. چرا که جام جهانی فوتبال بی شباهت به کنکور نیست. ابتدا تمامی کشور ها در مسابقات ابتدایی شرکت می‌کنند. چه کشور هایی که خیلی آماده و قوی هستند چه کشور هایی که کمتر آمادگی دارند‌‌. پس درست مانند کنکور می‌توانیم بگوییم تعدادی از تیم ها سیاهی لشکر هستند. اما برویم سراغ قسمت مهم تر و سخت تر جام جهانی فوتبال، زمانی که تیم ها وارد مرحله ی گروهی مسابقات می‌شوند. در این مرحله جام جهانی، تیم هایی موفق تر هستند که برنامه ریزی و آمادگی بیشتری داشته باشند. درست مانند کنکور سراسری، افرادی موفق تر هستند که برنامه ریزی دقیق تری دارند. درنهایت وارد مراحل اصلی بازی می‌شویم که رقابتی ترین مراحل بازی هستند.

تیم های قوی، کنکوری های با برنامه

در پاراگراف قبلی درمورد شباهت کنکور و جام جهانی صحبت کردیم. در این پاراگراف هم یادگیری آسان قصد دارد درمورد شباهت تیم های قوی و دانش آموزان با برنامه صحبت کند. زمانی که جام جهانی فوتبال به مرحله یک هشتم نهایی و حذفی میرسد، تیم هایی که باقی میمانند شبیه به کدام دسته از کنکوری ها هستند!؟ در یادگیری آسان دانش آموزانی هستند که با برنامه ریزی های دقیق ما پیش می‌روند. این دانش آموزان تا مراحل نهایی کنکور خوب پیش می‌روند. این افراد دقیقا مانند همان تیم هایی هستند که به مراحل آخر می‌رسند. این تیم ها هم دقیقا با برنامه ریزی و چیدمان درست پیش می‌روند.

 

استرس کنکور و فوتبال در کنار اوج یادگیری

تیم های فینالی، دانش آموزان برتر!

حالا با اوج یادگیری به مرحله ی بعدی برویم. در مرحله نیمه نهایی و فینال چه تیم هایی بالا می‌روند!؟ تیم هایی که علاوه بر برنامه ریزی به تمام نقص ها و ضعف های خود واقف می‌شوند. برای ضعف هایشان راه حل پیدا می‌کنند. با هم فکری و درس گرفتن از تجربه های تیم های موفق بهترین راه حل را پیدا میکنند‌. درست مانند دانش آموزانی که همان نتیجه دلخواهشان را در کنکور می‌گیرند. ما اینجا در اوج یادگیری دقیقا همین کار را انجام می‌دهیم. علاوه بر برنامه ریزی درست ضعف های دانش آموزان را پیدا می‌کنیم. در ادامه بهترین راه حل را برایتان پیدا می‌کنیم. تا شما بهترین نتیجه را در اوج یادگیری بگیرید. یادگیری آسان، درست مانند یک سرمربی با درایت و خبره عمل می‌کند. در حساس ترین شرایط، بهترین راهکار را به شما پیشنهاد می‌دهد.

با انتشارات گیلنا نتیجه ی کنکور را تغییر بده!

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، جام جهانی فوتبال برخلاف پیش‌بینی ها پیش رفت. ما درکنکور هم گاهی شاهد چنین نتیجه هایی هستیم. اما دلیل این اتفاق چیست؟ این تیم ها با درایت، نقطه ضعف هایشان را پیدا می‌کنند و آن را به نقطه قوت تبدیل می‌کنند. درست مانند دانش آموزانی که در دروس سختی مانند فیزیک مانده اند. اما در نهایت نتیجه ی کنکورشان ما را شگفت زده می‌کند.

در انتشارات گیلنا ، استادان خبره ی ما امیر مسعودی، استاد حسین احمدی و عارف ربیعیان، نقطه ضعف شمارا به نقطه قوت تبدیل می‌کنند. تا نتیجه ی نهایی شما همه را شگفت زده کند. این اساتید خبره درست مانند سر مربی جام جهانی فوتبال شما را به سمت قهرمانی سوق می‌دهند.

یادگیری آسان، تا هدف

من میدانم که کنکور، یک امتحان ۴ ساعته، تا چه میزان در آینده ی ما تاثیر گذار است. اما کنکور فقط ۴ ساعت نیست. کنکور مانند جام جهانی فوتبال ۳ سال تلاش و تمرین می‌طلبد. درست مدیریت کردن این مدت زمان، نقطه عطف شما در کنکور است. یادگیری آسان، از هر زمانی که شما نیاز داشته باشید، کنار شماست و در این پروسه طولانی راه درست را به شما نشان می‌دهد. هدف اوج یادگیری، هدف شماست. شما فرض کنید تمامی بازیکنان یک تیم فوتبال، از لحاظ شرایط جسمانی کاملا مناسب فوتبال باشند، اما در زمین بازی تاکتیک درستی برای بازی نداشته باشند. یا اینکه در ۳ سالی که برای جام جهانی آماده می‌شوند، برنامه ی منظمی برای تمرین نداشته باشند. آیا موفق میشوند؟ قطعا جواب همه ی شما نه هست. انتشارات گیلنا در کنار شماست تا تمامی استعدادها و توانایی های شما در کنار زحمت و تلاشتان مثمر ثمر واقع شود.

استرس کنکور و فوتبال در کنار اوج یادگیری

 

استرس کنکور و فوتبال با انتشارات گیلنا

به جرات میتوانم بگویم یکی از بزرگ ترین معضل های کنکور، استرس است. البته این حرف به این معنا نیست که شما اصلا نباید استرس داشته باشید‌. اما موفقیت در کنکور نیازمند کنترل کردن استرس است. در جام جهانی فوتبال هم، اگر بازیکنان با استرس بالا به زمین بازی بروند، نتیجه را واگذار می‌کنند. چرا که استرس تمرکز شما را از موضوع اصلی برمی‌دارد. اگر یاد بگیرید استرستان را کنترل کنید، قدم بزرگی برداشته اید. یکی از دلایل ایجاد استرس آگاه نبودن به شرایط است. یا اینکه شما راه حلی برای ضعف هایتان نداشته باشید. اما انتشارات گیلنا، ضعف های شمارا شناسایی می‌کند و راه حل درست را پیشنهاد می‌دهد. هم چنین در مورد تمامی جوانب کنکور، به شما آگاهی صحیح می‌دهد. این امر کمک می‌کند شما راحت تر استرس خود را کنترل کنید‌.

نکات دقیقه نودی

گل های دقیقه آخر بازی های جام جهانی فوتبال را دیده اید؟ تاکنون تغییر روند یک بازی در نیمه ی دوم بازی را متوجه شده اید؟ اگر اهل فوتبال باشید، جواب شما به دو سوال بالا مثبت است. ما در بازی های زیادی شاهد چنین اتفاقاتی بوده ایم. ممکن است یک تیم در نیمه ی اول بازی، خوب پیش نرود‌. اما در نیمه ی دوم، همه ی بازیکنان از تمام توان خود بهره ببرند و در نهایت برنده ی بازی شوند. اما عکس این بازی هم ممکن است اتفاق بیفتد‌. در بازی کنکور هم خیلی شاهد اینگونه نتایج بوده ایم. اگر در چنین شرایطی هستید، و ناامید شده اید، ادامه دهید. اوج یادگیری هم در این شرایط به کمک شما می‌آید. ما این نوید را به شما میدهیم، اگر ادامه دهید موفق خواهید شد. به شرط اینکه راه درست را در پیش بگیرید. یادگیری آسان درست ترین راه را به شما نشان می‌دهد. تیم مشاوره و برنامه ریزی مهندس رسول فراهانی برای شما و تیم محبوبتان آرزوی موفقیت دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز