خبرگزاری کار ایران

بهترین فروشنده عمده لوازم یدکی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۶۶

لوازم یدکی برای هر خودرویی مورد نیاز است زیرا قطعات خودرو ممکن است در اثر کار کردن، فرسایش، ضربه یا تصادف دچار مشکل شوند و کارکرد اتومبیل را با مشکل مواجه کنند.

لوازم یدکی برای هر خودرویی مورد نیاز است زیرا قطعات خودرو ممکن است در اثر کار کردن، فرسایش، ضربه یا تصادف دچار مشکل شوند و کارکرد اتومبیل را با مشکل مواجه کنند.

متاسفانه به دلایل مختلفی امروزه در کشور تعداد لوازم یدکی تقلبی و نا مرغوب افزایش یافته و بسیاری از افراد کمی بعد از تعمیر خودروی خود به دلیل جنس نامرغوب مجدد متحمل هزینه می شوند.

برای همین خیلی اهمیت دارد که لوازم یدکی خود را از کجا تهیه کنید. مرکز لوازم یدکی یدک فیت با بیش از یک دهه فعالیت و اعتبار درخشان از بهترین فروشنده عمده لوازم یدکی در تهران به شمار می آید.

لوازم یدکی

 لوازم یدکی، لوازمی است که در زمان خرابی و بروز مشکل در  قطعات اصلی خودرو می تواند جایگزین آن قطعات خراب ‌شود و خودرو مجدد بتواند کارایی خود را به دست آورد. لوارم یدکی مشترک هستند اما متناسب با نوع خودرو متفاوت می شوند. به طور مثال تمامی خودرو ها شمع دارند اما شمع پراید و 405 متفاوت است.

با توجه به افزایش لوازم یدکی تقلبی و فیک در بازار باید بیشتر حواستان به خرید قطعات مورد نیاز باشد زیرا ممکن است شما قطعه ای را تعویض کنید و فکر کنید دیگر ماشین درست شده و ناگهان دچار سانحه شوید. لوازم یدکی‌تقلبی و نا مرغوب معمولا ارزان‌تر هستند اما بی کیفیت.

خرید لوازم یدکی

با خرید از مرکز معتبر یدک فیت خیالتان را از کیفیت اجناس و قطعات آسوده کنید. تمامی قطعات یدکی در یدک فیت دارای گواهی اصالت کالا می باشند. مرکز فروش یدک فیت امکان خرید به صورت آنلاین و حضوری را فراهم کرده است:

خرید حضوری: خ ملت، کوچه کاوه، پاساژ کیان، b123 

خرید آنلاین: yadakfit.com

هدف یدک فیت ایجاد راحتی و دسترسی بالا برای کاربران است. امکان ارسال به سراسر کشور نیز فراهم است. لوازم یدکی برقی، موتوری و... برای انواع خودرو ها موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۳۳۹۴۷۱۹۵ تماس بگیرید.

 لوازم یدکی پژو 405

تامین و عرضه لوازم یدکی پژو 405 از زمینه های اصلی کاری یدک فیت می باشد. 405 خودرو پر طرفداری در ایران است و لوازم یدکی تقلبی آن در بازار زیاد شده است. بسیاری از مشتریان به دلیل خراب بودن قطعه یدکی مجدد به مراکز لوازم یدکی مراجعه می کنند و دچار اتلاف زمان و هزینه می شوند. بهتر است در انتخاب اول در خرید لوازم یدکی 405 دقت بیشتری داشته باشید تا دچار هزینه های بیشتر نشوید.

امکان خرید عمده لوازم یدکی 405 نیز فراهم است.

بهترین فروشنده عمده لوازم یدکی در تهران

لوازم یدکی 405

برخی از لوازم یدکی 405 متداول تر عبارتند از : شمع، تسمه تایم، تسمه دینام، لنت عقب، لنت جلو، استپر، رادیاتور، جعبه فیوز، سنسور گاز، پمپ هیدرولیک، فلایویل، کمک فنر، سنسور اکسیژن، بوش و پیستون و رینگ، اویل پمپ، واتر پمپ، تسمه سفت کن دینام، کامپیوتر ECU و ...

به صورت کلی تقریبا میتوان کلیه لوازم یدکی را در دسته های قطعات جلوبندی و تعلیق، قطعات برقی و سنسورها، قطعات مصرفی، قطعات موتوری، گیربکس و... تقسیم بندی کرد.

این لوازم یدکی معمولا در اکثر ماشین ها یکسانند اما متناسب با نوع خودرو نوع قطعات نیز متفاوت می شود.

خرید عمده لوازم یدکی

اگر به دنبال خرید عمده لوازم یدکی هستید یدک فیت در خدمت شماست. تمامی محصولات برای خودروهای مختلف به صورت تک و عمده به فروش می رسد. هم چنین می توانید محصولات یک خودرو خاص را به صورت عمده خریداری کنید.

برای اطلاع از شرایط خرید عمده لوازم یدکی و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

شمار تماس: ۰۲۱۳۳۹۴۷۱۹۵

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۶۵۱۲۱

خرید عمده لوازم یدکی پراید و خرید عمده لوازم یدکی 405 دو زمینه اصلی پخش عمده یدک فیت هستند که هر دو جزو ماشین های پرطرفدار داخلی هستند و مشتریان زیادی دارند. برای اطلاع از جزئیات خرید عمده حتما با کارشناسان یدک فیت تماس بگیرید.

بهترین فروشنده عمده لوازم یدکی در تهران

قیمت لوازم یدکی خودرو

قیمت لوازم یدکی برای هر خودرو متناسب با نوع خودرو و برند های مختلف متفاوت است. البته با توجه به نوسانات قیمت در سایت یدک فیت قیمت قطعی ذکر نشده و برای اطلاع از قیمت ها و موجودی های کالاها می توانید با کارشناسان تماس بگیرید. یدک فیت هر روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

هشدار لوازم یدکی تقلبی

لطفا هنگام خرید محصولات لوازم یدکی هر نوع خودرویی مراقب باشید و کالای با کیفیت خریداری کنید تا دوباره متحمل هزینه نشوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز