خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

رفتار کارمندان، نمادی از منش دولتمردان و کارآمدی نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۰۲

استاندار البرز با عنوان اینکه رفتار کارمندان، نمادی از منش دولتمردان و کارآمدی نظام است، گفت: برای تحول در خدمت به مردم و ارتقا زیرساخت های استان به مدیران و کارمندان نمونه و پرتلاش نیاز داریم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی استان که در پنجمین روز از هفته دولت در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،  افزود:  با الگو گرفتن از سیاست های کلان و اتخاذ تدابیر ویژه متناسب با شرایط استان، ۶۶ محله کم برخوردار استان برای ساماندهی و توانمند سازی هدف قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین روزهای سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم و روزهای چهارشنبه برپایی میز خدمت در محله های هدف و روزهای جمعه در مصلای های استان به منظور رسیدگی مستقیم به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: در سفر رئیس جمهور به استان نیز ۱۷۸ توافق با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که تحول بزرگی در زیرساخت های استان محقق می شود.

وی افزود: در حوزه های مختلف خدمت به مردم و زیرساختی، برنامه های بزرگی داریم که برای تسریع در تحقق آنها به کارمندان و مدیران دلسوز و پرتلاش نیاز داریم.

این مسئول اضافه کرد: قرارگاه های اجتماعی، اشتغال، توسعه اقتصادی و کشاورزی، حجاب و عفاف و ... بمنظور بسیج تمامی توان استان در راستای حل موضوعات اساسی استان تشکیل شده که تاکنون نتایج ملموسی داشته است.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که با تلاش شبانه روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران، کارمندان در سطوح مختلف و فعالان مردمی، می توانیم در یک زمان منطقی تمامی مشکلات استان را حل کنیم و البرز را به استانی نمونه در کشور تبدیل کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز