خبرگزاری کار ایران

در راستای همکاری دو طرفه، مطرح شد؛

ارتقای رفاه و معیشت نیازمندان با هم افزایی بانک توسعه تعاون و کمیته امداد البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۶۰

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز گفت: هم افزایی مالی مرکز نیکوکاری بانک توسعه تعاون و کمیته امداد، سبب ارتقاء رفاه و معیشت مددجویان تحت پوشش کمیته و رفع برخی مشکلات و نیازهای اساسی آنها از جمله مسکن خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، جلسه شناسایی ظرفیت ها و زمینه های همکاری میان بانک توسعه تعاون و کمیته امداد استان البرز برای هم افزایی منابع مالی اهدایی به مرکز نیکوکاری بانک توسعه تعاون و کمیته امداد جهت تعمیر و بازسازی منازل مددجویان تحت پوشش با حضور غیاثی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز با محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار و به موجب آن تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

غیاثی با خاطر نشان کردن این مطلب که بانک توسعه تعاون استان البرز همواره در راستای پیشبرد امور و اهداف کمیته امداد با امید به ریشه کن کردن فقر مطلق و ارتقاء سطح رفاه و معیشت مددجویان تحت پوشش، همکاری عینی و مشهودی داشته گفت: طی سنوات گذشته و در زمان اوج گیری بیماری کووید 19 مرکز نیکوکاری بانک توسعه تعاون در اقدامی خودجوش و با هم افزایی کمیته امداد استان اقدام به تهیه تبلت دانش آموزی و اهداء به فرزندان مددجویان تحت پوشش کرد که، در وهله اول سبب کمک به این دانش آموزان نیازمند جهت شرکت در کلاسهای آنلاین درسی و در وهله دوم سبب ایجاد نشاط و شادابی معنوی و تقویت حس همیاری و همنوع دوستی میان همکاران و مشتریان بانک شد.

خیّر بودن به عینی بودن و مشهود بودن است نه با شعار دادن دیگر موضوع مورد بحث غیاثی بود که به آن اشاره کرد و اذعان داشت : در این راستا نیاز است با تمام توان فعالیت کرده و نسبت به شناسایی و رفع مشکلات و نیازهای مددجویان تحت پوشش اهتمام ورزید و در عین حال  با تصویر سازی و مستند سازی فعالیتهای فوق به نوعی که شان و منزلت افراد خدشه دار نشود نسبت به تبلیغ این امر خداپسندانه که مصداق بارز امر به معروف و از تاکیدات دین مبین اسلام میباشد اقدام کنیم.

مدیر شعب استان البرز تعهد پرسنل بانک به تسریع در انجام امور معرفی شدگان کمیته امداد و سازمانهای حمایتی با بکار بستن نهایت انعطاف ممکن در بررسی و تصویب پرونده های این عزیزان را مایه افتخار بانک در جهت پیشبرد سیاست رفع فقر مطلق دولت محترم دانسته که نتیجه آن ثبت عملکرد 103 درصدی بانک توسعه تعاون در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته در استان البرز است.

در پایان محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز نیز ضمن تشکر و اعلام رضایت از عملکرد بانک توسعه تعاون در زمینه تعامل با کمیته جهت پیشبرد امور و دستیابی به اهداف حمایتی مدنظر کمیته گفت: توکل بر خدا و پشتکار، دو مولفه ای است که می تواند ما را در عزمی که گرفته ایم استوار سازد چرا که همین امر از سویی موجب کاهش فقر و از سویی دیگر، زمینه توانمند سازی خانواده های تحت پوشش را به همراه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: لذا در این راستا نیازمند همکاری و تعامل حداکثری دستگاه‌های اجرایی استان هستیم که نمونه بارز این امر را در عملکرد حمایتی مرکز نیکوکاری بانک توسعه تعاون شاهدیم. 

محمدی افزود: با انعقاد تفاهم نامه فوق و هم افزایی، منابع مرکز نیکوکاری بانک و کمیته امداد، حداکثر توانمان را در مرمت و بازسازی منازل مددجویان بکار می بندیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز