خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۹۷

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از انعقاد تفاهم نامه این شرکت با پارک علم و فناوری البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز حمیدرضا عقاب نشین ضمن اعلام انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری البرز، اظهار داشت: به منظور توسعه همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی، فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود شرکت های فناور، دانش بنیان، نوآور و هایتک، این تفاهم نامه منعقد شد.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده مطلوب از توانمندی ها و ظرفیت‌های طرفین در تجاری سازی فناوری های منتج از پژوهش های کاربردی، گسترش فعالیت های دانش بنیان و نیز همکاری مشترک در توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری استان البرز است.

عقاب نشین امضای این تفاهم نامه را گامی مثبت در راستای حمایت مؤثر از شرکت های فناور و دانش بنیان دانست و تصریح کرد: انعقاد این تفاهم نامه، نتایج ارزشمندی در جهت توسعه فناوری در سطح استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مفاد این تفاهم نامه حمایت از جذب و استقرار شرکت‌های فناور و دانش بنیان تولیدی، واحد‌های تحقیق و توسعه مراکز توانمند و مشاوران خدمات توسعه کسب و کار در شهرک‌های صنعتی البرز با رویکرد توسعه و نفوذ فناوری‌های نوین در بین صنایع کوچک و متوسط و توسعه فناوری‌های نوین است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز بر حمایت‌های ویژه به منظور استقرار شرکت‌های دانش بنیان که به مرحله توسعه فعالیت فناورانه رسیده‌اند در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: در این زمینه مشوق‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا این واحد‌ها به مرحله تجاری سازی و تولید صنعتی برسند. 

این مقام مسئول درباره مشوق های استقرار شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی عنوان داشت: این شرکت‌ها درکنار اولویت واگذاری زمین و ارائه خدمات با اقساط طولانی مدت از دیگر مشوق‌های متعدد حمایتی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز