کد خبر: 776684 A

آذری جهرمی در توئیتر اعلام کرد:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر از پایان یافتن مهلت بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی خبر داد و نوشت: توجیهات مدیران شرکت ها در این خصوص قابل قبول نیست.

به گزارش ایلنا؛ محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد و توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.

 آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال‌ها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می‌کنیم.

وزیر ارتباطات پیشتر مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.

 

 

 

ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت توئیتر خدمات پشتیبانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر