خبرگزاری کار ایران

آغاز پروازهای اربعین از ۲۷ مردادماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۲۰۴

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور از آغاز عملیات اربعین از ۲۷ مردادماه خبر داد و گفت ایام عملیات نسبت به سال گذشته افزایش یافته و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: سفر اربعین برخلاف پارسال ۲۵ روزه شده است که فشار و تراکم کاری کم شود که البته این موضوع به حمل و نقل زمینی مربوط است چراکه در حمل و نقل هوایی این سفر بین ۷ تا ۱۰ روزه و در اوج تقاضا است.

نخجوانی افزود: این عملیات در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور انجام می‌شود و لازم است کلیه واحدهای مرتبط با موضوع آماده باشند.

وی با بیان این که از ۲۷ مرداد این عملیات کلید می خورد، ادامه داد: ضرورت دارد بر مبنای ستاد اربعین که در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است و نظر به تأکید وزیر راه و شهرسازی، تمام دستگاه های زیرمجموعه ستادهای خود را تشکیل دهند، در این راستا ستاد اصلی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز تشکیل شد که با ساختاری بسیط و گسترده بخش نامه ها و مصوبات ابلاغ شوند.

نخجوانی اظهار کرد: در این همایش در صددیم از نقطه نظرات، پیشنهادات و تجربیات سال گذشته عزیزان حاضر در همایش برای بهبود و ارتقای خدمت به زائران بهره ببریم.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: ما به نیابت از امام حسین پذیرای زوار هستیم و نگاه معنوی و روح حاکم بر این ماموریت این موضوعات در نظر گرفته شود.

گفتنی است نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور به میزبانی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز