خبرگزاری کار ایران

اعزام ٢٠ هزار خراسانی به عتبات عالیات در یک سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۸۵

حدود ۲۰ هزار نفر طی یک سال از خراسان و مشهد به کشور عراق اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی احمدی، مدیر عامل مجموعه آتی گفت: پاییز سال گذشته طرح نوین عتبات با نظارت سازمان در ایران آغاز و پس از سال ها وقفه، در ۱۷ آذرماه اولین پرواز به سمت عتبات از مشهد انجام شد و حدود ۲۰ هزار نفر طی یک سال از خراسان و مشهد به کشور عراق اعزام شدند.

وی افزود: لذا در آستانه اولین سالگرد این طرح و همچنین در آستانه سالگرد شهادت سردار و همرزمانش که با فداکاری و ایثار این مسیر زیارتی را امن کردند، برآن شدیم تا از خادمان این طرح وهمچنین روحانیون همراه و مدیران کاروان ها و سایرعوامل تجلیل کنیم.

سید ابراهیم موسوی، مدیرعامل شرکت جنات نعیم عراق نیز در این همایش گفت: امام حسین(ع) از ما دعا نمیخواهد، بلکه عمل پاک می خواهد. خدمت به زائرین ایشان از جمله این اعمال پاک است، که با آن به عرشیان و فرشتگان مباهات می کند.

وی با اشاره به سابقه خدمت این مجموعه به زائرین ایرانی شرق کشور ادامه داد: خدا را شاکرم که ما را خادم زائرین امام حسین(ع) از جوار امام هشتم قرار داده است. 

موسوی بیان کرد: برای رضای خدا سعی کردیم تا با تمام خلوص نیت این‌کار را برای زائرین امام حسین(ع) انجام و رضایت آقا را جلب کنیم و به گواه مسوولین توانستیم خدمات متمایزی در حوزه اسکان و حمل ونقل بدهیم و امروز به امام هشتم(ع) بگوییم که به وظیفه خودمان درقبال خدمت به زائرین همجوار ایشان عمل کردیم.

وی با اشاره به مشکلات اخیر کشور گفت: از خدا میخواهیم بحران ها و مشکلاتی که جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور با آن دست وپنجه نرم می‌کند به اتمام رسیده و به خوشی پایان یابد. 

در پایان این مراسم از برخی عوامل و دست اندرکاران این طرح تجلیل شد.

در این مراسم فرماندار مشهد و جمعی از مدیران دستگاه های دولتی حوزه زیارت از جمله معاون زائرین آستان قدس رضوی، فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ... نیز حضور داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز