خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان مطرح کرد:

تشریح جزئیات قتل امام جمعه اهل سنت استان گلستان/ شلیک گلوله دو فرد ناشناس به مقتول/ تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتلان

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۳۸۳

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان جزئیات قتل امام‌جمعه اهل سنت روستای رضاآباد استان گلستان را تشریح کرد و از شلیک گلوله دو فرد ناشناس به مقتول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ کارآگاه مجتبی مروتی در خصوص قتل مرحوم جمال زهی گفت: ساعت 6 صبح امروز پیش نماز مسجد ایمان روستای رضا آباد از توابع بخش فندرسک در حین خروج از منزل به سمت مسجد برای اقامه نماز صبح، توسط دو‌نفر ناشناس از ناحیه پا و پشت کمر مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفت.

 مروتی که در محل حادثه سخن می‌گفت، افزود: بلافاصله خانواده جمال زهی و اورژانس وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده ‌‌و خونریزی شدید در بیمارستان فوت کرد.

وی اضافه کرد: بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدامات پلیسی و‌ انتظامی خود را در جهت شناسایی عاملان تیراندازی و کشف ابعاد موضوع آغاز کرده و در حال پیگیری است.

رئیس پلیس‌آگاهی استان بیان داشت: کلیه اخبار متناقض و‌ منتشر شده با شرح فوق در فضای مجازی در خصوص این ماجرا تکذیب می‌شود و‌ مردم اخبار را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز