خبرگزاری کار ایران

در فارس صورت گرفت؛

دلجویی مدیرکل آموزش وپرورش و رئیس شورای شهر از معلم مضروب شیرازی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۲۹

رئیس شورای شهر شیراز و مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان فارس از معلم مضروب شیرازی عیادت کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای شهر شیراز به همراه مدیرکل و روسای نواحی ۳ و ۴ آموزش و پرورش شیراز با حضور در منزل معلم مضروب شیرازی از وی و مدیر مضروب مدرسه دلجویی کردند.

در این دیدار سعید قدوسی معلم مضروب حادثه حمله دو نفر از اراذل و اوباش به مدرسه شهید علمداری روستای بهاران شهر شیراز به تشریح ابعاد حادثه پرداخت.

وی گفت:  با وجود توانایی مقابله با ضاربان که در کلاس درس اقدام به ضرب و شتم و فحاشی کردند، چون تقدس کلاس درس برایم مهم بود با خویشتن داری از مقابله به مثل با آن‌ها خودداری کردم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس هم در این دیدار گفت: معلم مرجع و مورد اعتماد جامعه است و درواقع الگوی فرزندان ما محسوب می‌شود. نجفی با ابراز نگرانی از بروز اینگونه حوادث در محیط علمی و فرهنگی اظهار داشت: مدرسه‌ حریم امن جامعه است و نباید به آن بی حرمتی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس افزود: یکی از ریشه‌های اصلی این گونه هتک حرمت ها، جهل افراد هتاک است و معلمان باید با رسالت پیامبرگونه خود این جهل را از جامعه بزدایند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز هم در این دیدار با دلجویی از معلم و مدیر مدرسه، به نقش معلمان در تربیت جامعه اشاره کرد و گفت: اینکه معلمی در مقابل دانش آموزان خود ضرب و شتم شود، اما او از خود صبر نشان دهد و اجازه ندهد به دیگر دانش آموزان آسیب وارد شود، نشان از خودساختگی و بزرگ منشی آن معلم است.

سیداحمدرضا دستغیب گفت: منشا رفتار بلند منشانه معلمان کشور که از هر مدتی نمونه‌ای از ایثار آنان را در نجات جان دانش آموزان یا کمک به دانش آموزان محروم می بینیم ریشه در فرهنگ ایثار و فداکاری است که مردم ما در این زمینه ید طولایی دارند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز