خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

 فضای رقابتی قابل قبولی در دور دوم انتخابات استان وجود داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۲۲۰

استاندار کرمانشاه گفت: فضای رقابتی قابل قبولی در دور دوم انتخابات استان وجود داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان با تقدیر از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: چند ماهی است که فرآیند انتخابات با تمام فراز و فرودهای آن در حال انجام است و امروز به ایستگاه پایانی خود رسید و خوشبختانه طی این مدت مشکل خاصی نداشتیم.

وی افزود: از رسانه ها نیز به خاطر همکاری و پوشش خبری مناسب این دوره انتخابات قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: انتخابات این دوره در کمال آرامش، اطمینان و در فضایی امن برگزار شد و فضای رقابتی خوب و قابل قبولی هم در این دوره شکل گرفت.

صحرایی گفت: انتظار این است از فردا که روز بعد از انتخابات است، رقابت ها به رفاقت تبدیل شده و همه در کنار هم برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.

وی با قدردانی از نمایندگان فعلی استان گفت: پیشاپیش به نمایندگان جدید استان هم تبریک گفته و انتظار داریم قدر فرصت خدمتی که بدست آورده اند را بدانند و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه استان دریغ نکنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه از انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: در بسیاری کشورها شرکت در انتخابات اجباری است و افراد در صورت عدم شرکت از بسیاری خدمات اجتماعی و ملی محروم می‌شوند، اما در کشور ما شرکت در انتخابات کاملا اختیاری بوده و همین امر موجب ارزشمند شدن انتخابات در جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: مردم باید قدردان این فرصت باشند که به اختیار خود می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند و امیدواریم نتایج این دوره موجب خیر و برکت برای کشور و استان ما باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز