خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی:

آتش سوزی کارخانه روغن موتور شهرک سلیمی آذرشهر اطفاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۷۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی گسترده کارخانه تولید روغن موتور در شهرک سلیمی آذرشهر اطفاء شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، محمدباقر هنربر صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شامگاه گذشته بعد از زلزله خوی که در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر نیز احساس شد، کارخانه تولید روغن واقع در شهرک سلیمی آذرشهر طعمه حریق شد.

بلافاصله بعد از گزارش حادثه نیروهای آتش نشانی و تیم های امداد و نجات جمعیت هلال آذربایجان شرقی به محل حادثه اعزام و موفق به اطفای حریق شدند.

وی افزود: خودروهای آتش نشانی از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز، سه ایستگاه آتش نشانی تبریز، بناب، ممقان، شهرک شهید سلیمی، گوگان، اسکو و ایلخچی برای کمک رسانی و اطفاء حریق در منطقه حضور داشتند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

وی افزود: این حادثه تا کنون یک مصدوم آتش نشان داشته که دچار دود گرفتگی شده و وضعیت وی رضایت بخش است.

هنربر ابراز داشت: میزان خسارت های مالی و علت حادثه در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین در خصوص علت حادثه نیز گفت: علت حادثه در دست بررسی است و به زودی به اطلاع همگان می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز