خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته جهانی کودک؛

جشن بادبادک‌ها در کارخانه نوآوری البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۶۲

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز از برگزاری جشن بادبادک ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همزمان با هفته ‌کودک در این کارخانه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، امیر سرکندی با اشاره به جشن بادبادک ها اظهار داشت: این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به مناسبت هفته کودک در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد.

وی افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم کارآفرینی و نوآوری می تواند تاثیر مناسبی در آینده آنها داشته‌ باشد به گونه ای که بتوانند کارآفرینی را از همین دوران به عنوان یک شغل برای آینده خود در نظر بگیرند.

سرکندی گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی برای گروه های مختلف، با هدف آشنایی با مفاهیم بنیادین استارتاپ، دانش بنیان، فریلنسر، کارآفرینی و دیگر موضوعات متناسب با زبان کودکی و نوجوان است تا نسل آینده ایران اسلامی، تحولی اساسی اما با نگاه اساسی به این مفاهیم ایجاد کنند.

وی افزود: برگزاری جشنواره بادبادک ها، نیز با همین هدف برگزار شد تا کودکان و نوجوانان علاوه بر اجرای یک برنامه شاد و مفرح به صورت عینی و ملموس با مفاهیم مرتبط با نوآوری و فناوری آشنا شوند.

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز اظهار داشت: در این جشن، از تن پوش عروسک های ایرانی دارا و سارا به عنوان نمادی از توجه خاص کارخانه نوآوری البرز به کودکان و نوجوانان استان رونمایی شد و به عنوان هدیه مجموعه به کودکان البرزی، در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز