خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر کرج با ۱۱ رای انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۰۰۷

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از انتخاب مهرداد کیانی به عنوان شهردار منتخب کلانشهر کرج با کسب ۱۱ رای موافق، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی قاسمپور با اشاره به انتخاب شهردار کرج، اظهار داشت: مهرداد کیانی با کسب ۱۱ رای موافق از ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی شهر کرج به عنوان شهردار کرج انتخاب شد.

وی با اشاره به معرفی شهردار منتخب به وزارت کشور افزود: کیانی از بین پنج گزینه پیشنهادی اعضای شورای شهر کرج با بیشترین آرا برگزیده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر حمایت از شهردار منتخب، افزود: انتظار می رود شهردار منتخب با رویکرد تحول آفرینی و اجرای برنامه مناسب، گره گشای مشکلات کرج شود و شهروندان و مسئولان نیز با حمایت از وی در بهبود وضعیت عمومی کرج تاثیر گذار باشند.

کیانی پیش از این ریاست سازمان اتوبوسرانی  شهرداری کرج را بر عهده داشت. همچنین عضویت هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام از سوابق اجرایی مهرداد کیانی است.

محمدرضا رضاپور، علی اکبر میروکیلی، علی سلطانی مقدم و کاوه حدادپور ، چهار گزینه دیگر تصدی  شهرداری کرج بودند که از رقابت حذف شدند.

منوچهر غفاری تا زمان تایید شهردار منتخب از طرف وزارت کشور، همچنان مسئولیت سرپرستی شهرداری را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز