خبرگزاری کار ایران

طی چهار ماه سال جاری؛

استان البرز با کاهش21 درصدی تصادفات جاده ای به رتبه دوم کشوری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۹۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: استان البرز با کاهش 21درصدی حوادث جاده ای در چهارماهه نخست سال جاری رتبه دوم کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را در سطح کشور کسب کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی‌فر با اشاره به کاهش حوادث جاده ای البرز در سال جاری اظهارکرد: براساس آمار اعلام شده از سوی دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، این اداره‌کل طی چهارماهه نخست سال جاری رتبه دوم کشوری را در کاهش تصادفات برون‌شهری و روستایی کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمار تصادفات برون‌شهری و روستایی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی استان برای کسب این رتبه تلاش‌ها و کارهای بسیار خوبی در بحث ایمن‌سازی، بهسازی جاده‌ها و فرهنگ‌سازی انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: علی‌رغم حجم تردد بسیار زیاد در محورهای استان به دلیل وجود چهار محور پرتردد کشور در البرز، جاذبه‌های گردشگری و عبور مسافران 14 استان شمالی و غربی از این استان، اقداماتی که از سوی ادارات و ارگان‌های مرتبط با ایمنی سفر در سطح استان انجام شده است، کاهش آمار تصادفات و کسب رتبه دوم کشوری را در پی داشته است.

زندی‌فر در پایان گفت: امیدواریم با ادامه و گسترش این اقدامات، آمار تصادفات در استان کاهش بیشتری پیدا کند و مسافران با آسایش خاطر سفرهای خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز