خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج:

کارخانه نوآوری البرز، باید یک توسعه دهنده فرهنگی در استان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۶۸

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج، گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، با استقرار تیم های نوآور و خلاق، باید نقش یک توسعه دهنده فرهنگی برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی را در شهر کرج برعهده بگیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، محسن برجی با اعلام این مطلب گفت: شهر و زندگی شهری، همیشه و در همه حال در حال تغییرات است و این تحولات شامل تغییرات در فرهنگ نیز می شود، با ورود هر  محصول تکنولوژی برای توسعه شهری، تغییرات فرهنگی متعلق به آن نیز به وجود می آید و باید با مطالعه دقیق، این تغییرات فرهنگی، ارزیابی شده و تاثیرات مثبت یا منفی آن بررسی شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های خلاقیت و نوآوری افزود: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق نیز، باید در حوزه نوآوری و آینده پژوهی در تغییرات فرهنگ شهری، تحولاتی که در انتظار وقوع آن هستیم، پیش بینی کرده و میزان تغییرات مثبت یا منفی آن را در فرهنگ عمومی ارزیابی کند

 برجی گفت: ایجاد کارخانه های نوآوری در استانهای مختلف از جمله استان البرز،  تاثیرات توسعه ای در پی دارد که با آینده پژوهی و بررسی های هدفمند علمی، می توان جنبه های مثبت این تغییرات در فرهنگ را افزایش داد و به کاهش تاثیرات آن کمک کرد.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی در کارخانه نوآوری البرز گفت : حضور افراد خلاق و نوآور، در این مجموعه می تواند عاملی برای شتابدهی و توسعه دهنده فرهنگی برای گسترش فرهنگ  ایرانی اسلامی در شهرکرج و استان البرز باشد که این موضوع می تواند تاثیر فراوانی در توسعه فرهنگی شهر داشته باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به نقش کارخانه نوآوری  در ایجاد اشتغال  گفت: این مجموعه با ایجاد ضریب فوق العاده در فعالیت ها، می تواند تاثیراتی در حد وزارتخانه  یا یک سازمان ملی در ایجاد اشتغال در منطقه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز