خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

19 پروژه توزیع برق استان البرز بهره‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۸۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، از بهره‌برداری 19 پروژه این شرکت با اعتباری بیش از 68 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسن کریمی با اشاره به توسعه شبکه برق و افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت، اظهار داشت: طرح‌های شرکت توزیع نیروی برق البرز در زمینه تامین برق، نصب پست هوایی و تعدیل‌بار، بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه برق شهری و روستایی و تامین روشنایی است.

وی نصب و تقویت پست هوایی در روستاهای حسین آباد، رضا آباد، سرخاب، احمد آباد و جابه جایی پایه فشار ضعیف هوایی، احداث روشنایی معابر، نصب و تقویت پست هوایی و رفع ضعف ولتاژ مناطق کردان و ایقربلاغ و همچنین نوسازی شبکه در مناطق توزیع برق ساوجبلاغ، چهارباغ، فردیس و جنوب کرج را از جمله پروژه‌های شاخص این شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، با اشاره به برنامه شرکت توزیع نیروی برق این استان به منظور تامین برق مطمئن و پایدار، گفت: عملیات روشنایی جاده قزلحصار، جابه جایی شبکه، تامین برق ورزشگاه و استخر باسطی، تامین برق متقاضیان روستای اصغر آباد، روشنایی شهرک صنعتی خوارزمی، جابه جایی پایه کمربندی بی بی سکینه در چهارباغ و جنوب کرج به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بیش از 25 میلیارد ریال تا پایان ماه‌جاری به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز