خبرگزاری کار ایران

معاون پارک علم و فناوری لرستان:

سه ایده برتر "ایده شو" روش های هوشمند کاهش مصرف انرژی معرفی شدند.

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۸۴۱

معاون پارک علم و فناوری لرستان گفت :تعداد سه ایده در حوزه مدیریت مصرف آب و برق استان برگزیده و معرفی شدند .

به گزارش ایلنا، امین حسنوند  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ششمین دوره از رویدادهای ایده شو از دانایی تا دارایی پارک علم و فناوری لرستان با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان و با موضوع روش‌های هوشمند کاهش مصرف انرژی، در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری لرستان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

وی گفت: در این رویداد علمی پس از داوری ۱۶ ایده رسیده به دبیرخانه رویداد، تعداد سه ایده در حوزه مدیریت مصرف آب و برق برگزیده شد.

معاون پارک علم و فناوری لرستان افزود: «امین بیرانوند» با ایده «ساخت پیکو توربین‌های آبی جدید»، «سپیده جعفری» با ایده «گیمی فیکیشن مصرف بهینه انرژی از طریق اینترنت اشیا» و «سمیه شبرو» با ایده «سامانه هوشمند مصرف شهری»، به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

حسنوند اظهار داشت : به نفرات اول تا سوم برگزیده این رویداد جوایز نقدی به ترتیب با مبالغ سه، دو و یک میلیون تومان از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان اهدا شد.

وی افزود : همچنین برگزیدگان برای حمایت از فرآیند توسعه ایده خود، مشمول عضویت در مراکز رشد واحدهای فناوری استان خواهند شد.

«ایده‌شو» رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران، ایده‌های نوآورانه خود را از لحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار می‌سنجند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز