خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع سیل و با تلاش نیروهای راهداری البرز؛

راه‌های اصلی و روستایی شهرستان طالقان رفع انسداد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۲۰

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طالقان گفت: با تلاش نیروهای راهداری، 18 نقطه‌ مسدود شده در راه‌های این شهرستان ریزش‌برداری و رفع انسداد شده و تردد در آن‌ها برقرار است.

به گزارش ایلنا از البرز، نصیر یزدانی اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع احتمالی سیل نیروهای راهداری این شهرستان از روز چهارشنبه، پنجم مرداد در آماده‌باش کامل بودند و گشت‌زنی در راه‌ها به طور مداوم برقرار بود.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته بر اثر بارش شدید باران در این شهرستان شاهد وقوع سیل بودیم، گفت: خوشبختانه با مدیریت، هوشیاری و حضور به موقع نیروهای راهدار آسیبی به کاربران جاده‌ای وارد نشد.

یزدانی توضیح داد: در پی این اتفاق و براثر ریزش کوه و روان‌شدن سیلاب و گل و لای، 16 نقطه در راه‌های فرعی و روستایی و دو نقطه در محور اصلی این شهرستان دچار ریزش و رانش شد که بلافاصله، 15 نیرو در قالب دو اکیپ‌های راهداری با به‌کارگیری انواع ماشین‌آلات راهداری به محل‌های حادثه اعزام و مشغول به ریزش‌برداری و رفع انسداد راه‌ها شدند.

این مسئول توضیح داد: با تلاش نیروهای راهداری در حال حاضر تمام نقطه‌های مسدود شده در راه‌های این شهرستان ریزش‌برداری و رفع انسداد شده و تردد در آن‌ها برقرار است.

یزدانی با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی تا روز دوشنبه هفته آینده بارش‌های تندری در پیش‌رو داریم، اظهارکرد: کاربران جاده‌ای قبل از عزیمت به این شهرستان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها، محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز