خبرگزاری کار ایران

یکی از چهار گزینه تصدی شهرداری کرج انصراف داد ؛

مازیار حسینی؛ مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری غدیر را بر شهردار شدن ترجیح داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۰۴

رئیس شورای شهر کرج گفت: سیدمازیار حسینی یکی از چهار گزینه تصدی شهرداری کرج به صورت رسمی از گزینه شهرداری انصراف داد.

به گزارش ایلنا از البرز، جواد چپردار در شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که صبح امروز سه شنبه ۴ مردادماه با حضور گزینه های تصدی شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به برنامه امروز منتخبان در فرآیند بررسی برنامه‌های تصدی شهرداری اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی قرار بود صبح امروز سیدمازیار حسینی در جلسه منتخبان حاضر و برنامه‌های خود را ارائه کند که طی یک نامه ضمن تشکر انصراف خود را از گزینه‌های تصدی شهرداری کرج اعلام کرد.

متن نامه سید مازیار حسینی گزینه تصدی شهرداری کرج به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی کلان شهر کرج با خدمت به مردم شریف، متدین و شهید پرور کلان شهر کرج فرصت مغتنمی است که با توجه به سرمایه ها و فرصت های مستعد موجود در آن می تواند در تلفیق با روحیه جهادی، تلاش مستمر، بهره گیری از خرد جمعی و توکل به خداوند متعال ظرفیت های بسیاری را فعال و شهد شیرین خدمت و ارتقا کیفیت زندگی شهری را به کام شهروندان عزیز کرجی بنشاند.

اینجانب از حسن ظن و نگاه محبت آمیزتان نسبت به این خادم کوچک ملت بزرگوار ایران جهت ایجاد فرصت همکاری در مجموعه مدیریت شهری کرج بسیار سپاسگزارم، لکن به سبب تکلیفی که بر دوش اینجانب جهت خدمت در سنگری دیگر نهاده شده توفیق خدمت مستقیم به مردم فهیم کرج را در مقطع کنونی ندارم.

از همین رو ضمن تشکر دوباره از همه عزیزان و بزرگواران این استان بخصوص نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بزرگوار استان البرز حضرت آیت الله حسینی همدانی، استاندار محترم، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج، بطور قطع بضاعت اندک اینجانب در حوزه مدیریت شهری خالصانه و خاضعانه درخدمت مجموعه مدیریت شهری کرج خواهد بود و برای شهردار منتخب نیز از درگاه پروردگار متعال توفیق مسئلت می نمایم.

چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود تا جهان باقی و آیین محبت باقی است

و کفی بالله حسیبا /سید مازیار حسینی

 

سیدمازیار حسینی که با ۱۳ رای اعضای شورا نخستین نامزد انتخابی با بیشترین احتمال در بین ۴ نفر گزینه شهردار کرج بود؛ روز گذشته به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر، از هلدینگ‌های مهم اقتصادی و چند رشته‌ای بورسی کشور وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ساتا)، معرفی و انتخاب شد و از گزینه تصدی شهرداری کرج انصراف داد.

شرکت سرمایه گذاری غدیر یکی از بزرگترین هلدینگ‌های اقتصادی و چند رشته‌ای بورسی کشور است که  در زمینه های نفت و پتروشیمی، صنعت و معدن، برق و انرژی، حمل و نقل، سیمان و ساختمان فعالیت می کند. سهام دار اصلی این شرکت وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز