خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری کرج:

مهمترین اولویتِ مدیریت شهری تقویت درآمدزایی و تحقق بودجه مصوب است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۸۰۹

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر کسب درآمد پایدار شهری، گفت: همه مدیران باید عزم خود را برای تحقق این سیاست جزم کنند و در خلال ارائه خدمات به شهروندان و شهر، نگاه درآمدی نیز داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، منوچهر غفاری در جلسه‌ای که به‌ منظور بررسی عملکرد و مشکلات سازمان‌های تابعه شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: موفقیت و رسیدن به اهداف سازمانی در گرو نگاه ویژه مسئولین و روسا در پیشبرد اهداف سازمانی و درآمدهای پایدار شهری است.

سرپرست شهرداری کرج گفت: مشکلات سازمان های وابسته شهرداری با ارائه برنامه و بهره مندی از نیروهای متخصص حل شدنی است و در شرایط کنونی مهمترین اولویتِ مدیریت شهری تقویت درآمدزایی و تحقق بودجه مصوب است.

غفاری با بیان اینکه درآمدهای مجموعه مدیریت شهری صرف خدمت‌رسانی برای شهر و شهروندان می‌شود، بر ضرورت افزایش درآمد و جذب بودجه تأکید کرد و گفت: همه باید در تحقق این مهم مشارکت داشته باشیم.

وی گفت: برگزاری اینگونه جلسات صرفاً در حد طرح پیشنهاد و بیان مشکلات در سطح مناطق ده‌گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری نخواهد بود و برای رفع آن‌ها برنامه خواهیم داد.

سرپرست شهرداری کرج بابیان اینکه کمبود نیروهای متخصص اصلی‌ترین دغدغه مجموعه شهرداری کرج در اجرای برنامه های پیش رو است، گفت: استفاده از نیروهای متخصص جزو اولویت‌های شهرداری باشد تا از این طریق به بالا بردن سطح کیفی خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان منجر شود.

غفاری ادامه داد: با توجه به اینکه سیاست پیش رو شهرداری کرج کسب درآمد پایدار شهری است، همه مدیران باید عزم خود را برای تحقق این سیاست جزم کنند و در خلال ارائه خدمات به شهروندان و شهر، نگاه درآمدی نیز داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج دارای مدیران توانمندی است، تأکید کرد: باید شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران و به‌تبع آن در انتخاب مدیران و مسئولین زیرمجموعه نهادینه شود، و اصول مدیریتی بر اساس شایسته‌سالاری و بهره‌مندی از پتانسیل‌های نهفته پرسنل پایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز