خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

واحد سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شروع به فعالیت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۶۸

مدیر سرمایه گذاری صندوق البرز گفت: ماهیت اصلی سرمایه گذاری صندوق البرز، سرمایه گذاری خطرپذیر است و سقف 200 میلیارد ریالی را برای سرمایه گذاری در هر طرح را در نظر گرفته ایم

به گزارش ایلنا از البرز، پیمان فکری با اشاره به اینکه تا کنون 12 طرح متقاضی سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفته، اظهار داشت: سیاست صندوق سرمایه گذاری در طرح هایی است که در مرحله اولیه رشد (پس از مرحله بذری و پیش بذری )  قرار داشته باشند و محصول یا خدمت قابل ارائه آنها به بازار موجود باشد.

وی با تاکید بر اینکه ماهیت اصلی سرمایه گذاری های صندوق، سرمایه گذاری خطر پذیر است، افزود: سقف سرمایه گذاری صندوق البرز برای هر طرح 200 میلیارد ریال است که تامین آن از محل منابع خود صندوق و سایر شرکا و سرمایه گذاران خواهد بود.

پیمان فکری علاقه مندی اصلی صندوق البرز را سرمایه گذاری در طرح ها و شرکت های  مستقر در تهران و البرز دانست و ادامه داد: اما این بدان معنا نیست که  در طرح های سایر نقاط کشور سرمایه گذاری نمی کنیم؛ امکان بررسی فرصت های سرمایه گذاری در سایر استان ها هم فراهم است.

وی تاکید کرد: تمام طرح های متقاضی سرمایه را مورد بررسی قرار خواهند گرفت، طرح هایی که بتوانند  نظر ما را جلب کنند و مراحل اولیه را پشت سر بگذارند در نهایت وارد مرحله انعقاد قرارداد و سرمایه گذاری می شوند؛ پیش بینی زمانی ما برای تمام مراحل درخواست تا انعقاد قرارداد حدودا چهار ماه است.

مدیر سرمایه گذاری صندوق البرز در پایان گفت: اولویت های سرمایه گذاری صندوق البرز طرح هایی در حوزه های دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی،  حوزه آی تی(IT)، آی سی تی(ICT)، رایانش ابری و ...، حوزه فین تک(Fintech)فناوری های مالی و ... و صنایع ساختمانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز