خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان البرز:

تقویت تولید داخلی به قطع وابستگی به خارج را در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۸۹

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در سفر یک روزه خود به شهرستان ساوجبلاغ از دو مجموعه تولیدی قطعات خودرو بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی ضمن دیدار با مدیران، کارکنان و کارگران دو مجموعه تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ بر استفاده از نیروهای تخصصی تحصیلکرده و فارغ التحصیل دانشگاهی شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: اولویت واحدهای تولیدی و صنعتی باید بر جذب نیروی انسانی بومی و استفاده از ظرفیت نیروی کار متخصص دانشگاهی متمرکز در منطقه متمرکز باشد و برابر هماهنگی که با دانشگاه های استان در خصوص معرفی نیروهای فارغ التحصیل دانشگاهی و جذب و بکارگیری آنان در مجموعه های تولیدی و واحدهای صنعتی استان البرز فراهم شده است. واحدهای تولیدی نیز برای تامین نیروی انسانی متخصص از ظرفیت های استانی و شهرستانی بهره ببرند.

دارایی افزود: کارگران و تولیدکنندگان پیشانی توسعه همه جانبه کشور هستند، اتکاء به تولید داخل عدم وابستگی به واردات در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی و تلاش شبانه روزی کارگران به تولیدکنندگان و صنعتگران وابسته است.

وی همچنین بر ارتقاء کیفیت تولید و افزایش بهره وری واحدهای صنعتی و تولیدی در سالیان اخیر در بخش های مختلف تاکید کرد.

در این بازدید مدیران عامل دو مجموعه تولیدی ایران کاوه سایپا و ماشین ابزار ایران خودرو، همکارهای شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو در ساوجبلاغ نیز جداگانه به گزارش روند توسعه و پیشرفت فعالیت های این دو مجموعه تولیدی در تامین قطعات و نیازهای تولید خودرو داخلی پرداختند.

هر کدام از این دو مجموعه تولیدی به عنوان استراتژی ترین مجموعه های همکار شرکت های تولیدکننده خودرو در کشور محسوب می‌شوند که با تولید محصولات مورد نیاز نقش مهمی در افزایش سرانه تولید خودرو در کشور ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز