خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه اولین جشنواره بازار سفر البرز؛

«‌ATF» برند گردشگری استان البرز رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۹۶

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برند گردشگری استان «ATF» رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، فریدون محمدی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره بازار سفر البرز اظهار داشت: امروز روزی به یاد ماندنی برای استان البرز است زیرا از برند گردشگری استان البرز «ATF» رونمایی می‌کنیم و به قطعا این نماد در آینده به عنوان یکی از مهمترین برندهای گردشگری داخلی تبدیل می‌شود. 

 مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: استان البرز ظرفیت کامل برای تبدیل شدن به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور را دارد و امروز برای تحقق این وعده تلاش می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه البرز استانی تازه تاسیس است و هنوز با استان‌های تراز یک گردشگری فاصله دارد، اظهار کرد: با این وجود یکی از مهمترین امتیازات این استان نزدیکی به پایتخت و مرکز ثقل جمعیتی است. همچنین در مسیر بزرگترین استان‌های گردشگری کشور قرار دارد. برنامه ریزی سفر داخلی البرز بر اساس برنامه سفرهای آخر هفته تهرانی‌ها و سفرهای کوتاه مدت تدارک دیده شده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دستی البرز با اشاره به اینکه برنامه ما ایجاد 500 واحد بومگردی در افق پنج ساله است، اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های گردشگری در زمینه کشاورزی، بومگردی و اکوتوریسم می‌توانیم به قطب گردشگری کشاورزی و بومگردی تبدیل شویم.

محمدی عزم راسخ را مهمترین مولفه برتری عنوان کرد و افزود: در کنار راه‌اندازی هتل پنج ستاره استان و دیگر هتل‌ها می‌توانیم تدارک مدیریت مقصد را ببینیم.

او مهمترین مولفه توسعه البرز را گردشگری و صنایع‌دستی دانست که می‌تواند منجر به توسعه پایدار شود و گفت: این نوید را می‌دهم که البرز وارد مرحله گردشگری مقصد شده و بسیاری از گردشگران از سراسر کشور برای دیدن البرز عزم سفر می‌کنند؛ درحالی که در گذشته فقط مسیر بوده است.

محمدی ضمن تشکر از نگاه ویژه استاندار و دیگر حامیان توسعه گردشگری در استان گفت: جشنواره بازار سفر به کمک بخش گردشگری و بخش خصوصی از جمله تعاونی گردشگری سیمرغ به عنوان مجری نمایشگاه و با حمایت دولت می تواند تحقق شعار مقصدسازی البرز را نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز