خبرگزاری کار ایران

افتتاح میدان میوه و تره بار گلدشت نجف آباد با حضور سرپرست وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۵۷

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان هیات همراه در سفره یک روزه دولت سیزدهم به اصفهان، میدان میوه و تره بار گلدشت نجف آباد را افتتاح می کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد هادی زاهدی وفا به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا به همراه رئیس جمهور در سفره یک روزه به اصفهان، به شهرستان نجف آباد می رود.

 در این سفر سرپرست وزارت کار با حضور در گلزار شهدای شهرستان نجف آباد، بر سر مزار شهید حججی حاضر می شود. در ادامه میدان میوه و تره بار گلدشت این شهرستان را افتتاح و از ساختمان بیمارستان و بزرگراه اصفهان- فلاورجان -نجف آباد بازدید می کند.

دیدار با خانواده شهیدان حجتی و دیدار مردمی ادامه برنامه های سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

بعد از شهرستان نجف آباد، وی به شهرستان تیران و کرون  می رود. پس از ادای احترام به خانواده شهدا و برگزاری دیدار مردمی، افتتاحیه مدرسه برکت تیران و بازدید از پروژه ساخت فرهنگسرای این شهرستان از اهم برنامه های زاهدی وفا خواهد بود. 

حضور در شهرک صنعتی تیران و کرون و بازدید از شرکت دانش بنیان و صنایع سنگ امینی دیگر برنامه های سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یکروزه هیات دولت سیزدهم به استان اصفهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز