خبرگزاری کار ایران

با هدف کاهش ترافیک در هسته مرکزی کرج؛

برنامه ریزی برای احداث تقاطع غیر همسطح ۴۵ متری گلشهر- خیابان بهشتی در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۱۰

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای شهر کرج گفت: در این دوره از مدیریت شهری، در کنار تکمیل پروژه‌های کلان از اجرای طرح‌های محله‌ای هم غافل نشده‌ایم و طبق مصوبه قرار است در هریک از مناطق دهگانه حداقل دو پارک محله‌ای احداث و تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار با اشاره به اینکه رویکرد این دوره از مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اظهار کرد: البته در کنار تکمیل این پروژه‌ها، بنا است تا پایان سال کلنگ چند پروژه جدید هم به زمین زده شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های این دوره از مدیریت شهری، احداث تقاطع غیر همسطح ۴۵ متری گلشهر - خیابان بهشتی است که به دلیل تعداد بالای معارضین تا کنون وارد فاز اجرا نشده است.

وی با تاکید بر اینکه احداث این تقاطع غیر همسطح نقش به سزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر دارد، گفت: بنا است مطالعات این پروژه تا پایان سال انجام و در سال‌های آینده عملیات اجرای آن آغاز شود.

ایزدیار اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولی تکمیل پروژه بزرگراه شمالی است که چهارشنبه هر هفته جلسه ای با هدف بررسی آخرین وضعیت و رفع مشکلات آن برگزار می شود .

وی ابراز کرد: تلاش داریم در اسرع وقت قطعه‌ای از این پروژه به بهره برداری برسد تا بتوانیم در مسیر تکمیل پل B۱ و b۰ گام برداریم تا در نهایت شاهد بهره برداری کامل این بزرگراه باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج  گفت: در این دوره از مدیریت شهری کرج، در کنار تکمیل پروژه‌های کلان از اجرای طرح‌های محله‌ای هم غافل نشده ایم و طبق مصوبه قرار است در هریک از مناطق دهگانه حداقل دو پارک محله ای احداث و تا پایان سال به بهره برداری برسد.

ایزدیار افزود: این پارک‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، با ظرفیت نیروهای امانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری به بهره برداری می‌رسند.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: در این پروژه‌ها اولویت بر استفاده از توان نیروها، ماشین آلات و تجهیزات شهرداری است و سعی می‌شود پیمانکاران کمتری به کار گرفته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز