خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج:

احداث تقاطعات با هدف کاهش ترافیک گره گشایی از مشکلات شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۶۰

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت گشایش تقاطع غیرهمسطح ماهان در روان سازی ترافیک این کلانشهر گفت: تسهیل در رفت وآمد شهروندان مهمترین اولویت مدیریت شهری در مرکز استان است.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین مهاجری در ارتباط با افتتاح تقاطع غیر همسطح بلوار ماهان آزادی کرج اظهار کرد: دسترسی آسان به شریان های ارتباطی یکی از موضوعات مهم شهرسازی است و بحث ترافیک و تردد باید به عنوان یک اولویت دنبال شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: تقاطع ماهان آزادی یکی از شریان های اصلی شهر در خیابان ماهان به صورت شرقی و غربی است که در طرح تفصیلی شهر کرج چند تقاطع به صورت شرقی غربی و شمالی و جنوبی داریم.

مهاجری افزود: با افتتاح تقاطع ماهان در سوم خرداد ماه جاری شاهد گشوده شدن یک گره ترافیکی در هسته مرکزی کرج خواهیم بود.

وی با اشاره به تاثیر این پروژه در تسهیل عبور و مرور مردم به سمت هسته مرکزی شهر بیان کرد: گشایش این پروژه موجب آسانی تردد شهروندان کرجی در بلوار ماهان خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج بر سرعت بخشیدن به پیشرفت‌پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم فعالیت‌های مورد نیاز برای مردم به صورت ویژه دنبال شود تا بتوانیم رضایت مردمی را افزایش داده و شهر کرج را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

به گفته مهاجری، در صدد هستیم به درستی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و به دنبال آن هماهنگی و همکاری خوبی نیز در راستای رشد و توسعه شهر با شهرداری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز