خبرگزاری کار ایران

شكست را توجیه نمی‌كنم؛

بی‌غم: مقابل صبای قم روز بد فرش آرا بود

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۶۲

فرش آرا با این شكست 27 امتیازی باقی ماند و با یك پله سقوط در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال كشور قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد اظهار داشت: باخت را توجیه نمی‌كنم اما لغزندگی سالن شهید حیدریان قم و انتظار 2 ساعته مادر رختكن سرد این سالن در این نتیجه بی تاثیر نبود.

به گزارش ایلنا، حمید بی غم پس از شكست سنگین 6 بر 1 تیمش مقابل میزبان خود تیم فوتسال صبای قم كه دیروز 16 دی ماه از هفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، عنوان كرد: باید عامل اصلی 2 شكست اخیر در دیدارهای خارج از خانه تیم فرش آرا در دور برگشت رقابت ها را ریشه یابی كرد تا در دیدارهای بعدی بیرون از خانه این نتایج جبران شود.

وی با بیان اینكه نمی‌خواهم شكست این هفته در قم را توجیه كنم، عنوان كرد: روز بدی را مقابل تیم صبای قم پشت سر گذاشتیم و با تاخیر بازی به دلیل پخش تلویزیونی حدود 2 ساعت در رختكن سرد سالن محل مسابقه منتظر ماندیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد با اشاره به لغزنده بودن زمین بازی به دلیل وجود خاك بر روی كف سالن عنوان كرد: علیرغم دیر برگزار شدن این دیدار پخش زنده هم صورت نگرفت و تمام این مسائل نیز بر روی عملكرد ما در این دیدار تاثیر بدی داشت.

وی درخصوص دیدار بعدی تیمش عنوان كرد: در هفته شانزدهم لیگ برتر بلافاصله چهارشنبه 20 دی ماه از ساعت 16 در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان میثاق تهران خواهیم بود.

بی غم با اشاره به در اختیار نداشتن ناصر عجم به دلیل محرومیت و امین شامل بازیكن مصدوم تیمش در دیدار روز چهارشنبه عنوان كرد: تیم میثاق در تعطیلات نیم فصل، احیا شده و 3 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

وی افزود: با توجه به اینكه دیدار روز گذشته این تیم به دلیل آلودگی هوای تهران برگزار نشد تا روز چهارشنبه نسبت به ما استراحت بیشتری خواهد داشت اما باید برای پیروزی مقابل این تیم و بازگشتن به شرایط قبلی خود در جدول رده بندی تلاش كنیم.

گفتنی است، تیم فوتسال فرش آرا با این شكست 27 امتیازی باقی ماند و با یك پله سقوط در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال كشور قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز