خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

١٩ استان درگیر توفان و سیل/ امداد رسانی به ۱۳۵۶ حادثه‌دیده

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۴۴

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع توفان و سیل در ١٩ استان گفت: تاکنون به۱۳۵۶ نفر امدادرسانی صورت گرفته و ۱۸۹ نفر اسکان اضطراری داده شده‌اند.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین آمار خدمات امداد و  نجات در توفان و سیل و آبگرفتگی از ٣ لغایت ٩ آبان تا ساعت ٦صبح  امروز گفت: ١٩ استان (آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، یزد، هرمزگان، مازندران و لرستان ) متاثر از این توفان هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۳۹ شهر و روستان امداد رسانی انجام شده است، گفت: تاکنون به۱۳۵۶ نفر امدادرسانی صورت گرفته و ۱۸۹ نفر اسکان اضطراری شده‌اند و همچنین ۵۳ دستگاه چادر برپا شده است. در این میان  ۱۲ نفر به مناطق امن انتقال داده شده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند، گفت: تخلیه آب از منازل مسکونی برای ۸۳ واحد صورت گرفت و ۳ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رها شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات در پایان با ارائه اقلامی که تاکنون توسط ۱۳۳ تیم که در مجموع ۵۱۷ نفر هستند، صورت گرفته گفت: اقلامی از جمله پتو؛ ١٠٩٤ تخته، موکت؛ ٢٤٩تخته، نایلون؛٩٠٧کیلوگرم، والور و فانوس؛١٠٧شعله، ست ظروف؛٣٤ست، کنسروجات؛ ١٠٣٥قوطی، برنج؛ ١٨٩کیلوگرم، حبوبات؛ ٢٤٩کیلوگرم، روغن؛ ٥٤کیلوگرم، قند و شکر؛ ٤٦٨کیلوگرم در این مناطق توزیع شده است.

امدادرسانی در ایلام، هرمزگان، لرستان و کرمان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز