خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

امدادرسانی به نقاط سیل‌زده آذربایجان غربی، تهران، چهارمحال و بختیاری و زنجان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۷۸

رئیس سازمان امداد و نجات گفت:مناطق امدارسانی شده؛ شامل ٤٣ شهر،روستا و مناطق عشایرنشین می‌شود و به ۱۳۰۹ نفر امدادرسانی شده است.

مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با آخرین اقدامات امدادرسانی به نقاط درگیر سیل و آبگرفتگی کشور گفت: به ۱۱استان (آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم و گیلان) امدادرسانی شده است.

سلیمی گفت: مناطق امدارسانی شده؛ شامل ٤٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین می‌شود و به ۱۳۰۹ نفر امدادرسانی شده است.

او تاکید کرد که ۱۰۲ نفر اسکان اضطراری و ۱۴ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه در رابطه با فوتی‌ها نیر اعلام کرد: ۳ نفر فوتی گزارش‌ شده است که بر اثر صاعقه‌ در آذربایجان غربی/ تکاب، کرمانشاه/ ثلاث و چهارمحال و بختیاری/ اردل جان خود را از دست داده‌اند.

سلیمی گفت: در ۱۳۹ منازل مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است، همچنین ۲۵ دستگاه چادر، ۴۵۰ تخته پتو، ۱۵۰ تخته موکت، ۳۰ دست ست ظروف، ۳۶۵ کیلوگرم نایلون، ۱۲۰۰ قوطی کنسروجات، ۳۸۰ کیلوگرم برنج، ۱۶۵ کیلوگرم روغن، ۱۷۰ کیلوگرم حبوبات و ۱۳۰ کیلوگرم قند و شکر نیز در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات تاکید کرد که امدادرسانی در آذربایجان غربی، تهران، چهارمحال و بختیاری و زنجان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز