خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان است

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان است
کد خبر : ۱۴۵۳۴۰۰

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان و شکست آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش بزرگ بصیرتی خانواده‌های کارکنان وظیفه فراجا صبح امروز (چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا و حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان پلیس، در ستاد فرماندهی فراجا در تهران و همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در سایر استان‌های کشور برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در این مراسم خطاب به پدران و مادران سربازان حاضر در این همایش اظهار داشت: امروز بزرگترین افتخار فرزندان شما، خدمت به ملت ایران است.

وی افزود: امروز سربازان اسرائیلی بیش از ۳۰ هزار نفر را به شهادت می‌رسانند و پس از آن اقدام به رقص و آواز می‌کنند؛ این در حالی است که سربازان در جمهوری اسلامی ایران آماده فداکاری برای مردم خود و مقابله با زورگویان هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدمت سربازی به عنوان خدمت واقعاً مقدس یاد می‌کنند، گفت: آمارها نشان می‌دهند جوانان‌هایی که به سربازی می‌آیند نسبت به جوانانی که به هر دلیلی سربازی نمی‌آیند از حیث تجربه، تحمل سختی‌ها، تصمیم‌گیری و … متفاوت هستند.

وی با اشاره به این که شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت‌نامه خود اصرار داشتند روی سنگ قبرشان بنویسند سرباز وطن، گفت: امروز در نیروهای مسلح همه افراد از سرباز تا سردار به دنبال این هستند که سرباز ولی فقیه باشند.

رادان تاکید کرد: سربازان همچون نیروهای فراجا از مرز تا دل شهرها جان خود را فدا می‌کنند تا ملت ایران آرامش و امنیت داشته باشند.

فرمانده فراجا با بیان این که یکی از وظایفی که ما در مأموریت‌ها انجام می‌دهیم حفظ امنیت انتخابات است، گفت: تأمین امنیت انتخابات وظیفه سنگینی است که بر عهده من و فرزندان شما و این آب و خاک گذاشته شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این که امروز حضور در انتخابات تکلیف ملت ایران است، گفت: ملت ایران در روز ۱۱ اسفند ماه به تکلیف خود عمل می‌کند.

رادان همچنین خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات در حقیقت ناامیدی دشمنان و شکست آن‌ها است.

وی در پایان اعلام کرد: سربازان فراجا برای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند ۴ روز مرخصی تشویقی می‌گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز