خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا تاکید کرد:

آمادگی عملیاتی مطلوب مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۴۱

جانشین فرمانده انتظامی کشور در بازدید از یگان‌های مرزی اردبیل، توان آمادگی عملیاتی مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در بازدید از یگان‌های مرزی استان اردبیل با مرزبانان دیدار صمیمی و چهره به چهره داشت و آمادگی عملیاتی و همچنین توان رزمی مرزبانان را مورد ارزیابی قرار داد.

رضایی در این بازدید توان آمادگی عملیاتی مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مرزداران مصداق مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند که در راه خدا و برای خدا کار انجام می‌دهند. اگر این مجاهدان و چشمان بیدار نظام نبودند، هزاران تن مواد مخدر وارد کشور می‌شد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: از آنجا که خدمت در مرزبانی در جهت ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است، به یقین ثواب و پاداش اخروی آن در نزد خداوند محفوظ و این یک توفیق الهی برای همه مرزبانان است.

رضایی در ادامه خدمت مقدس سربازی در مرزبانی انتظامی را توفیق الهی دانست و گفت: هرچه زحمت این خدمت بیشتر باشد، به یقین اجر و ثواب آن نیز بیشتر خواهد بود و این امر به نوبه خود، ما حافظان امنیت را به سعادت دنیوی و ابدی نزدیک‌تر می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی کشور در ادامه مرزهای استان اردبیل را به صورت هوایی پایش و دستورات لازم را برای کنترل هرچه بهتر مرزها صادر کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز