خبرگزاری کار ایران

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها:

پروژه صهیونیستی مسموم‌سازی یا القای مسمومیت به دانش‌آموزان ابزاری برای ایجاد تصویری سیاه از ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۰۶

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها تاکید کرد: پروژه صهیونیستی مسموم‌سازی یا القای مسمومیت به دانش آموزان از ابزارهای ایجاد تصویری سیاه از ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "مصطفی رستمی" رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین‌المللی در ایران گفت: امروز از همه ابزارها برای ایجاد تصویری مخدوش و سیاه از ایران استفاده می شود که یکی از آن‌ها همین پروژه صهیونیستی مسموم سازی یا القای مسمومیت به دانش آموزان است. در جریان این کارزارها، وقتی دانشجویان بین‌المللی ایران را برای تحصیل انتخاب می کنند یعنی ورودی های ما کیفیت دیگری دارند و با این شرایط مسئولیت دانشگاه‌ها و موسسات تبادل دانشجو نیز سنگین تر می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در سخنرانی خود بیان کرد: انقلاب اسلامی و مسیر جدیدی که پیش روی ما نهاد باید در همه اقتضائات به آن توجه کرد. رهبر انقلاب در گام دوم به شعارهای فطری انقلاب اسلامی اشاره فرمودند. علم، عدالت، اخلاق، پیشرفت و... از شعارهای فطری انقلاب است. رهبر معظم انقلاب اسلامی را انقلابی جهانی می دانند و در این فضا ظرفیت های بزرگ کشور چه نیروی انسانی که بزرگترین ظرفیت است و چه ظرفیت منابع خدادای که فرصت اثرگذاری می دهد اهمیت دارد.

رستمی گفت: در دنیایی که همه به پذیرش دانشجوی بین المللی به عنوان راهبردی سیاسی نگاه می کنند، مختصات جمهوری اسلامی نیز ایجاب می کند که به این موضوع توجه دوچندان کند. ما دارای دانشمندان جوان و فعالان علمی فاخر و اثرگذار در آسیای جنوب شرقی و کل آسیا هستیم. ظرفیت ها و زیبایی‌های کشورمان نیز ایجاب می کند که به جذب دانشجویان توجه دو چندان شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه اظهار کرد: البته رسالت دانشگاه‌های ما با دیگران متفاوت است و دانشجویانی که ایران را برای تحصیل انتخاب می‌کنند نیز مختصاتی متفاوت دارند این یعنی ظرفیت ما برای دانشجویان بین المللی ظرفیت متفاوتی است.

رستمی ادامه داد: در ۵ سال اخیر یعنی از سال ۹۷ شورای راهبردی سیاست کلان جذب دانشجویان بین‌المللی فعال است و هم دانشگاه‌ها هم مسئولان و سایر دستگاه‌ها مشارکت معنادار و همدلانه‌ای در راستای گسترش این هدف دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز