خبرگزاری کار ایران

زاکانی عنوان کرد:

تلاش شهرداری برای استمرار مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۱۷

شهردار تهران گفت: بیش از ۶ هزار نفر از سراسر کشور در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در تهران شرکت کردند که استمرار آن از وظایف اصلی مدیریت شهری است.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی در جشن  اختتامیه جام بازی‌های الکترونیکی (جایزه بزرگ تهران) ضمن تقدیر از وزارت ورزش و جوانان و سازمان ورزش شهرداری برای فراهم کردن زمینه حضور ۶ هزار نفر از سراسر کشور در این مسابقات، اظهار کرد: این میزان حضور در نوع خود بی نظیر بود.

شهردار تهران با بیان اینکه موضوع بازی های رایانه ای و نوع تلاش در این عرصه فراتر از سرگرمی و اوقات فراغت عملاً یک کنش و فعالیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، یادآور شد: با توجه به حجم فعالیت های این عرصه در جهان، در سال ۲۰۲۲ نزدیک به ۱۳۸ میلیون دلار و در سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ظرفیت ایجاد شده است.

وی همچنین تصریح کرد: این بخش نیز در کنار صنعت فیلم می تواند رونق بخش باشد و ما نیز توفیق داشتیم که زمینه رونق این بازی ها را فراهم کنیم.

شهردار تهران اعلام کرد: بیش از ۶ هزار نفر از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند که استمرار آن از وظایف اصلی مدیریت شهری است و در کنار آن، ایجاد ظرفیت بهره‌مندی از این فضا در طول سال و تلاش حرفه ای گام بعدی خواهد بود که به زودی توسط سازمان ورزش رقم خواهد خورد.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی با اشاره به ایجاد زمینه تولید بازی های رایانه ای، تصریح کرد: این اقدام جایگاه کلانشهر تهران را ارتقاء خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز