خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۵۰۹

فروردین

امروز یه روز اداریه که حسابی خسته ات می کنه. کارای کاغذبازی و اداری از قدیم برات عذاب آور بوده، ولی چاره ای نیست و باید یه سره امروز تمومشون کنی. مثل یه سرباز وظیفه که می خواد زودتر از پادگان خلاص بشه، تمام تلاشت رو بذار و یه نفس کار کن تا تموم بشه و بری سراغ کارای مورد علاقه ات. اتفاقی میافته که همه چیز رو به نفع تو تغییر میده. یه گره کور از مشکلات مالی ات باز میشه و خیالت از یه چیز راحت میشه. اما یادت باشه تو زندگیت، حرف و عمل باید یکی باشه. فقط با حرف زدن که نمیشه کاری پیش برد. اگه تو رابطه عاطفی هستی، یه کاری کن، یه قدمی بردار، یه زحمتی بکش، وگرنه رابطه ات رو به سردی میره. در کل، امروز یه روز پر از اتفاقه. یه روز که هم سختی داره و هم شیرینی. پس با روحیه مثبت شروع کن و مطمئن باش که آخرش همه چیز به نفع تو تموم میشه.

اردیبهشت

امروز یه روز حساسه، مخصوصا اگه پای معامله و املاک و این چیزا وسط باشه. اگه دنبال بستن یه قرارداد هستی، حواست حسابی باشه و ذره ذره ی متن قرارداد رو موشکافانه بخون. شاید یه سری کلمات و اصطلاحات پیچیده توش باشه که نفهمی، اصلا خجالت نکش و از یه آدم باسواد و کاربلد بپرس. مواظب باش که تو رودربایستی گیر نکنی و یه چیزی رو امضا کنی که بعدا پشیمون بشی. شاید امروز یه عالمه آدم ازت تعریف و تمجید کنن، ولی حواست باشه که همه شون راستگو نیستن. یه عده فقط دنبال منفعت خودشون هستن و یه لبخند رو لب دارن که تورو گول بزنن. اگه دلت میخواد به کسی کمک کنی، بدون هیچ چشم داشتی این کارو بکن. مطمئن باش که ثوابش رو یه جای دیگه و یه جور دیگه می گیری.

خرداد

امروز یه غم و غصه‌ای تو دلت افتاده، انگار یکی از عزیزان یا همکارات غمی رو توی دلش قایم کرده و تو حس می‌کنی یه چیزی اذیتش می‌کنه. اما حواست باشه که اصلاً به خودت نگیری، تو مقصر ناراحتیش نیستی. هر چقدر هم که کنجکاو باشی و بخوای ازش بپرسی چی شده، فایده‌ای نداره. فقط یه چیزی بهت بگم، زیادی اصرار نکن، چون ممکنه باعث دلخوری و رنجشش بشه. بذار خودش با غمش کنار بیاد، اینجوری هم برای اون بهتره هم برای تو. از انجام دادن یه کاری فرار می‌کنی، یه مسئله‌ای هست که باید حلش کنی، پس دیگه وقت اتلاف نکن و برو سر اصل مطلب. دلتنگی یه آدم خاص هم کلافه ات کرده. می‌دونم سخته، ولی سعی کن با چیزهایی که حالت رو خوب می‌کنه سرگرم بشی و بهش فکر نکن.

تیر

امروز یه حرفی به گوشت میرسه که ممکنه حسابی شوکه‌ات کنه. یه نفر پشت سر یکی از دوستات حرف میزنه. یه چیزی که اصلاً صحت نداره و فقط از ذهن مریض کسی تراوش کرده که دلش می‌خواد یه چیزی برای حرف زدن داشته باشه. اصلاً به این حرف‌ها گوش نده و خودت رو ناراحت نکن. به جای اینکه غصه بخوری، یه زنگ به دوستت بزن و ازش بپرس که چه خبره. مطمئنم که واقعیت با چیزی که شنیدی خیلی فرق می‌کنه. مراقب باش یه دوستی قشنگ رو خراب می‌کنی. پس عاقل باش و دنبال حاشیه نرو. از یه ایده جدید و خلاقانه به ذهنت رسیده که می‌تونه خیلی به کارت بیاد. با این ایده می‌تونی خیلی از مشکلات رو حل کنی و به یه جایگاه بهتر تو زندگیت برسی.فقط یادت باشه که تنهایی نمی‌تونی از پس همه چیز بربیای. از کمک و حمایت اطرافیانت استفاده کن.

مرداد

امروز یه روز خیلی خاصی در انتظارت هست، چون قراره حسابی توی مرکز توجه باشی. دوستات میدونن که تو آدم باهوشی هستی و برای همین میان سراغت تا ازت مشورت بگیرن. البته یه سری جزئیات هست که باید بهشون توجه کنی. ولی نگران نباش، فقط کافیه با دوستات حرف بزنی و به حرفاشون گوش بدی، اونوقت همه چیز درست میشه. وقتشه که یه نگاه جدید به مشکلات داشته باشی و از یه راه حل خلاقانه برای حلشون استفاده کنی. فقط یادت باشه که تصمیمات عجولانه نگیری. قبل از اینکه کاری رو شروع کنی، حسابی روش فکر بکن و از همه جوانب بهش نگاه کن. از نظر احساسی هم یه تحول بزرگ تو زندگیت اتفاق می‌افته. یه چیزی تو دلت عوض میشه که باعث میشه به همه چیز با یه دیدگاه جدید نگاه کنی.

شهریور

امروز یه حس کنجکاوی تو وجودت موج میزنه و میخوای یه چیز جدید یاد بگیری. یه موضوعی که اصلاً بهش آشنا نیستی و تا حالا در موردش هیچی نشنیدی. اولش شاید یه کم سخت باشه و هیچی ازش سر درنیاری، حتی ممکنه به ذهنت برسه که ولش کنی و بری سراغ یه چیز دیگه که بلدش هستی. اما این کارو نکن! فقط کافیه یه کم تلاش کنی و بهش وقت بدی، مطمئنم که از یادگیریش لذت می‌بری و کلی چیزای جدید کشف می‌کنی. مدتیه که داری خلاف جریان آب شنا می‌کنی و با همه لج و لجبازی می‌کنی. این کار فقط باعث می‌شه که از بقیه دور بشی و یه تنش و دعوا بین خودتو و اطرافیانت به وجود بیاد. بهتره یه کم فکر کنی و ببینی مشکل از کجاست. شاید یه جایی اشتباه می‌کنی یا یه برداشتی که از یه موضوع داری غلطه.

مهر

امروز یه وضعیتی برای یکی از دوستات یا شاید هم عشقت پیش میاد که حسابی کلافه‌ت می‌کنه. انگار یه آدم دیگه شده و اصلاً اون آدمی نیست که می‌شناختیش. شاید یه مشکلی براش پیش اومده که باعث شده اینجوری رفتار کنه. تو تمام طول روز ذهنت مشغول این قضیه هستش و داری سعی می‌کنی بفهمی چی شده. ولی هر چقدر بیشتر فکر می‌کنی، سوالات تو هم بیشتر می‌شن. بهترین کار اینه که زیاد بهش گیر ندی و سعی نکنی با حرف زدن قانعش کنی. فقط بهش بگو که هستی و اگه نیاز به حرف زدن یا کمک داشت، می‌تونه روت حساب کنه. از یه طرف هم یه کاری که خیلی وقته درگیرش بودی بالاخره تموم میشه و یه نفس راحت می‌کشی. فقط یادت باشه که نذاری کسی با رفتارش بهت توهین کنه. یه وقتایی لازمه که از خودت دفاع کنی و حرفتو بزنی.

آبان

حرفی به یکی از دوستات زدی که شاید یه کم تلخ بوده، ولی نیتت خوب بوده و می‌خواستی بهش کمک کنی. از حرفی که زدی پشیمان نشو، ولی حواست باشه که راز بین خودتون رو به کسی دیگه نگی. مدتیه که یه چیزی تو زندگیت باب میلت نیست و هی داری در موردش غر میزنی. اما این کار فقط باعث می‌شه که حالت بدتر بشه و هیچ فایده‌ای هم نداره. به جای غر زدن، سعی کن یه راه حلی برای این مشکل پیدا کنی. از یه طرف هم یه دلتنگی تو دلت داری که اذیتت می‌کنه. می‌دونم که سخته، ولی باید باهاش کنار بیای و سعی کنی بهش فکر نکنی. اوضاع فعلاً همینه و هیچ تغییری تو کوتاه مدت اتفاق نمی‌افته. از یه طرف هم یه خبر خوب تو زمینه کاری داری. شخصی که دنبالش بودی بالاخره باهات همکاری می‌کنه و تمام شرایطی که تو می‌خوای رو می‌پذیره.

آذر

راستش این روزا خیلی بی حوصله ای . اصلاً دلت نمیخواد تغییری توی زندگیت بدی. ولی تو یه کاری رو شروع کردی که نتیجه اش عالی میشه. صبر داشته باش و ببین چی در انتظارته. یادمون باشه که همه تو زندگیشون سختی هایی رو تجربه میکنن . تو هم از این قاعده مستثنی نیستی. خودخوری نکن و خودت رو عذاب نده . تو توی موقعیتی که بودی بهترین کاری رو که میتونستی انجام دادی. شک نکن که با ایمان و امیدی که داری میتونی از هر مشکلی عبور کنی. یه خبر خوب هم دارم! فرصتی برای جبران اشتباهاتت پیش میاد. پس از این فرصت نهایت استفاده رو ببر و دوباره شروع کن. راستی، از کندی کارها ناراحت نشو. به جای غر زدن، از این فرصت استفاده کن و یه خورده بیشتر تمرکز کن. راستی تو رابطه احساسی‌ات، حرف و عملت یکی باشه. فقط با حرف زدن که چیزی درست نمی‌شه، باید یه کاری هم بکنی!

دی

امروز یهو یه عالمه خاطره و حس و حال قدیمی تو ذهنت زنده میشه . انگار یه عالمه فیلم و عکس قدیمی توی سرت رژه میرن. اولش شاید نفهمی چی میبینی، ولی یهو یه چیزایی یادت میاد که اصلاً فکر نمیکردی. شاید یه راز یا یه گنجینه توی ذهنت قایم شده باشه! ️‍ حتماً هر چی که به ذهنت میرسه رو بنویس یه جا. شاید بعداً به دردت خورد. تو یه عالمه استعداد و توانایی تو وجودت داری. میتونی توی خیلی از کارها موفق بشی. شاید وقتش رسیده که یه کار جدید رو امتحان کنی؟ امروز یه فرصت عالی داری که به یه نفر کمک کنی. با یه کار کوچیک میتونی دنیای یه نفر رو عوض کنی. راستی، یه مسئله مالی هم توی ذهنت داری. خیلی مواظب باش و حواست رو جمع کن. به هیچ کس جز خودت اتکا نکن، وگرنه ناامید میشی. حالا برو و با قدرت به سمت آرزوهات حرکت کن!

بهمن

مشکلی مالی داری که خودت باعثش شدی. حالا داری غصه میخوری و نمیدونی چیکار کنی، ولی شانست میگیره و این مشکل مالی حل میشه. انگار نمیدونی که حرفات چقدر میتونه روی بقیه تاثیر بذاره. پس یه خورده بیشتر مراقب باش که چی میگی و چطوری رفتار میکنی. یه وقتایی زیادی شجاعی و یه حرفایی میزنی که بعداً پشیمون میشی. بهتره یه خورده بیشتر فکر کنی و بعد حرف بزنی. تو آدم باهوش و با لیاقتی هستی و میدونی که چیکار باید بکنی. پس بهترین تصمیمات رو برای زندگیت بگیر. یه نفر توی زندگیت هست که خیلی دوست داری باهاش دوست بشی. فقط کافیه یه خورده شجاعت به خرج بدی و اولین قدم رو تو برداری. یه چیز دیگه هم هست: انقدر تو خودت نشو غرق که از بقیه غافل بشی. مخصوصاً از کسایی که برات مهم هستن.

اسفند

امروز یکی از دوستات یا یکی از اعضای خونوادت میاد پیشت و میگه که میخواد کمکت کنه. تو یه حس عجیبی داری. انگار یه چیزی تو دلت میگه که این آدم یه چیز دیگه ای تو سرش داره. راستش اینه که این آدم یه مشکلی داره و میخواد با تو در موردش حرف بزنه. شاید دنبال یه بهونه میگرده که فقط یه خورده با تو وقت بگذرونه. بهتره که پیشنهادشو قبول کنی، حتی اگه به کمکش نیازی نداری. شاید بتونی با حرفات یه خورده بهش آرامش بدی و کمکش کنی. تو آدم قوی و توانمندی هستی و میتونی از پس هر کاری بربیای. فقط کافیه یه خورده برنامه ریزی کنی و با عقل کار کنی. راستی، یه تصمیم جدید گرفتی که انگار همه باهاش مخالفن. شاید بهتره یه خورده بیشتر بهش فکر کنی. راستی یه اتفاقی میوفته که باعث میشه از یه سری از آدمای سمی اطرافت دور بشی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز