خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته بسیج کارگری تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۰۲

حمیدرضا اله بداشتی گفت: بمناسبت هفته بسیج کارگری (۵تا۱۱ اردیبهشت) برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار با رهبر معظم انقلاب، اجتماع ۵ هزار نفری کارگران در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و برگزاری ۲ هزار جلسه تبیینی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری، بر در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در آستانه هفته بسیج با اشاره به وجود حدود ۱۴ هزار شهید کارگری در کشور، برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.

اله بداشتی گفت: برگزاری هزار یادواره خانگی شهدای کارو تولید، برگزاری نمایشگاه پیشرفت دستاوردهای نخبگان وجوانان انقلاب اسلامی، آئین ملی تقدیم ۹۸۰ واحد مسکونی مرمت، بهسازی و احداث شده به نیازمندان کمیته امداد و سازمان بهزیستی، که توسط گروه‌های جهادی و با کمک مالی واحدهای صنعتی انجام شده است که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ازبخشی از برنامه‌های هفته بسیج کارگری امسال عنوان کرد.

وی توزیع ۱۱ هزار بسته کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار در سراسر کشور، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس، پایگاه‌های بسیج و مساجد برای معرفی کالاهای ایرانی ، برگزاری برنامه دیده بان اقتصاد مقاومتی با عنوان رزمایش اعزام ارزیابان طرح اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای منتخب در استان مازندران، دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت، مدافع حرم و ۸ سال دفاع مقدس، معرفی شهید محمد رستگار پناه به عنوان شهید شاخص جامعه کار و تولید با حضور وزیر کار. دیدار با کارگران آسیب دیده و جان باختگان حادثه کار، حضور در نماز جمعه و سخنرانی مسئولان سازمان بسیج کارگران در مراسم پیش از خطبه ها. دیدار مسئولان سازمان بسیج کارگری با علما و مراجع معظم تقلید. برگزاری برنامه ورزشی پیاده روی خانوادگی کارگران. برگزاری مراسم ملی بزرگداشت شهدای کارگری در دو استان تهران و مرکزی. رونمائی از کتاب و همچنین مراسم ملی کتابخوانی با موضوع زندگی نامه شهدای کارگر. تکریم زنان کارگر، کارآفرین و و زنان سرامد در زمینه تربیت موفق فرزندان. برگزاری میز خدمت، یک شنبه‌های تولید و ۵ شنبه‌های خدمت با هدف رفع موانع تولید. بازدید دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه از واحدهای تولیدی و با هدف تکریم مقام کارگر. هم آوردی گروه‌های جهادی کارآمدان با هدف کمک به رشد تولید در کارخانجات. برگزاری جلسات اخوت بین کارگران و کارفرمایان در ۳ هزار پایگاه بسیج کارگری. رزمایش شیفت ایثار در واحدهای تولیدی سراسر کشور؛ و برگزاری جشنواره امتنان با کمک وزارت کار و با حضور ریاست جمهور، را از برنامه‌های هفته بسیج کارگری امسال عنوان کرد.

اله بداشتی در ادامه با اشاره به اینکه این برنامه‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که بتوانیم با احصا و پالایش آن، به اصلی‌ترین مشکلات کارخانجات تولیدی، صنعتی و معدنی بپردازیم گفت: اجرای برنامه‌ها با نگاه مساله محوری و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشورهمچنین با اشاره به راهبرد این سازمان برای تحقق راهبرد و شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید» تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی کارآمدان، تولید یاران، سفیران تولید، واکنش سریع و بانویار به رفع مشکلات و موانع تولید، افزایش فرهنگ کار و رفع مشکلات معیشتی ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز