خبرگزاری کار ایران

پرستاران کاشمر: به دلیل تعرفه‌های پایین ثبت خدمات را متوقف کردیم/ ترک فعل صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۴۲۱

پرستاران بیمارستانی در کاشمر در اعتراض به تعرفه‌های ناچیز پرداختی، ثبت خدمات را متوقف کردند اما معتقد هستند که هیچ کوتاهی در خدمات‌رسانی به بیماران صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماجرا از واریز مبالغ ناچیز تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری آغاز شد؛ مبالغی که برای هر ماه بسیار کمتر از یک میلیون تومان و در حدود پانصد هزار تومان بود.

پرستاران کاشمری می‌گویند: بعد از تعرفه واریزی ناچیز، به عنوان اعتراض ثبت در سیستم اچ آی اس را تحریم کردیم و از بیماران سرپایی هم هیچ قبضی بابت اقدامات دریافت نکردیم؛ رئیس بیمارستان نامه زد و با تاکید بر ترک فعل پرستاران! خواستار ثبت در سیستم شده است.

آن‌ها افزودند: در این ماجرا هیچ ترک فعلی صورت نگرفته است؛ ما کار خود را به صورت تمام وقت و با کیفیت انجام داده‌ایم اما از ثبت خدمات به نشانه‌ی اعتراض خودداری کردیم؛ چرا ما را به ترک فعل متهم می‌کنند؛ و از آن مهم‌تر چرا پاسخ نمی‌دهند که به چه دلیل اقدامات پرستاری باید به نام پزشک ثبت شود؛ هنوز پاسخی از سوی رییس بیمارستان یا وزیر بهداشت به این سوال داده نشده است.

این پرستاران در نامه‌ای به رئیس بیمارستان اعتراض خود را اعلام کرده و در انتظار پاسخ هستند؛ آن‌ها تاکید کرده‌اند که هیچ کوتاهی در خدمات‌رسانی به بیماران صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز