خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه انفرادى احمد مرشدلو پس از شش سال

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۲۸

«فضاى منفى» عنوان نمایشگاه مرشدلوست که در آن ١٢ پرتره روى دیوار مى‌رود؛ آثارى که با تکنیک خودکار روى مقوا خلق شده‌اند و گویى هنرمند در سیما و صورت انسان‌ها روزگارى که بر آنان گذشته را بازتاب مى‌‌دهد.

گالرى اثر سال ٩٣ را با تازه‌ترین نقاشى هاى احمدمرشدلو، عصر جمعه پنجم اردیبهشت آغاز مى‌کند.

به گزارش ایلنا؛ «فضاى منفى» عنوان این نمایشگاه است که در آن ١٢ پرتره روى دیوار مى‌رود؛ آثارى که با تکنیک خودکار روى مقوا خلق شده‌اند و گویى هنرمند در سیما و صورت انسان‌ها روزگارى که بر آنان گذشته را بازتاب مى‌‌دهد.

همه این آثار تک چهره‌هایى هستند که در ابعاد٩٠ در ١٢٠ سانتى متر در سه سال اخیر خلق شده‌اند؛ این چهره‌ها اگر به مخاطب زل نزده باشند، تمام رخ، سمت نگاه‌شان به روبرو و بیننده اثر است؛ نگاهى که حسى و حتى حرفى با مخاطب در میان مى‌گذارد. احاطه نقاش به تکنیک و قدرت طراحى‌اش سبب شده تا او در انتقال این مهم موفق جلوه کند.

این نهمین نمایشگاه انفرادى احمد مرشدلوست که متولد ۱۳۵۲ تهران است و تحصیلاتش را نیز تا مقطع کارشناسى ارشد در رشته نقاشى ادامه داده است. آثار او در موزه‌ها و مجموعه‌های عمومی نظیر گالری ساعتچی لندن، موزه امام علی و موزه هنرهای معاصر تهران نگهدارى مى‌شود؛ او در سه سال گذشته به همراه گالرى اثر در نمایشگاه‌های بین المللی(آرت فِر‌ها) آرت مسکو، کانتِمپورِری استانبول(دو بار) و آرت دوبی حضور داشته ضمن آنکه همواره آثارش در موزه‌ها و گالرى‌هاى معتبر اروپایى و آسیایى همچون موزه هنرهای اسلامیپرگامون برلین، موزه هنرجدید فرایبورگ، موزه مِتروپولیتن توکیو، گالری ساعتچی لندن و… با اقبال روبرو بوده است.

نمایشگاه «فضاى منفى» پس از گشایش در عصر جمعه پنجم اردیبهشت، تا نهم خرداد در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، روبروی خانه هنرمندان، شماره ۱۶ دایر است و علاقمندان می‌توانند از این آثار یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دیدن نمایند. گالری اثر شنبه‌ها تعطیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز