خبرگزاری کار ایران

شب محمد درویش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۷۸۲

در شب محمد درویش، اساتیدی چون عبدالحسین وهاب‌زاده، غلام‌رضا کاظمی دینان، حسین آخانی، محمد فاضلی، کاوه فرهادی و علی دهباشی سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، محمد درویش، متولد ۴ بهمن ۱۳۴۴ در تهران است. بیش از سه‌دهه از کاویدنِ طبیعت ایران توسط او می‌گذرد؛ در این مدت بیشتر از هر کنشگری در حوزه محیط‌زیست محتوا تولید کرده و به صورت کتاب یا در روزنامه‌ها، مجلات تخصصی، رادیو، تلویزیون، سینما و تارنمای مهار بیابان‌زایی منتشر کرده است؛ تارنمایی که یکبار در سال ۲۰۰۹ و بار دیگر در سال ۲۰۱۳ در اجلاس جهانی رسانه‌ها در بن جمهوری فدرال آلمان، به‌ترتیب رتبه سوم و اول را در بین همه تارنماهای محیط‌زیستی به خود اختصاص داد. او گرچه عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و دبیر سیاست محیط‌زیست در مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری است و در کابینه نخست حسن روحانی در سمت مدیرکل آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست خدمت کرده است، اما شهرتش بیشتر به دلیل تبحرش در ارایه موضوعات پیچیده محیط‌زیستی به زبان ساده، موثر و جذاب و نیز شجاعتش در بیان دردها است؛ به نحوی که مخاطب عام را با خود همراه می‌کند.

در شب محمد درویش، اساتیدی چون عبدالحسین وهاب‌زاده (نویسنده و مترجم کتاب‌های مطرح محیط‌زیستی و بنیان‌گذار مدارس طبیعت در ایران) غلام‌رضا کاظمی دینان (رییس انجمن روابط‌عمومی ایران و مشاور رییس‌کل بانک مرکزی)، حسین آخانی (گیاه‌شناس و استاد تمام دانشگاه تهران)، محمد فاضلی (استاد دانشگاه، جامعه‌شناس، مشاور وزیر نیرو و رییس مرکز امور اجتماعی آب و انرژی) کاوه فرهادی و علی دهباشی، سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز