خبرگزاری کار ایران

بهرام شفیع از برنامه ورزش و مردم رفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۱۸۷

مسئولان صداوسیما سرانجام مجری برنامه قدیمی ورزش و مردم را بعد از 40 سال تغییر دادند.

به گزارش ایلنا، دوره جدید برنامه ورزش و مردم با حضور بهرام شفیع از جمعه آغاز شد که پس از یک فصل کوتاه، این مجری قدیمی  تلویزیون پس از 40 سال اجرای مداوم و پیوسته، با ورزش و مردم خداحافظی می‌کند و برنامه ورزش و مردم با تغییر نسل در اجرا، با حال و هوای جدیدتر روی آنتن خواهد رفت.

در برنامه‌ریزی جدید شبکه یک، بنا به درخواست‌های مردمی برای جابه جایی ساعت برخی برنامه‌ها و همچنین باز شدن فضا برای برنامه‌های جدید، ساعت پخش چهار برنامه نیز درکنداکتور جابه‌جا شده است.

صبح به خیر ایران از ساعت 7:30 به ساعت 6:30، آفتاب شرقی از ساعت 12:15 به ساعت 11، نسخه از ساعت 13:30 به ساعت 10:30 و برنامه خانواده از ساعت 10:45 به ساعت 12:15 منتقل شدند. با این جابه جایی‌ها، برنامه جدید اشعه ایکس از شنبه 20 مرداد روزهای زوج ساعت 8:15 و حرف حساب همین ساعت روزهای فرد روی آنتن خواهند رفت. فصل جدید برنامه فرمول یک نیز هر روز ساعت 17:30 با اجرای سیدعلی ضیاء و با محوریت معرفی افراد اثرگذار در فعالیت‌های اجتماعی پخش خواهد شد. سریال شبانه شبکه یک هم مجموعه تلویزیونی طنز آرماندو به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی احسان عبدی پور است که از شنبه 13 مرداد هر شب به غیر از جمعه‌ها حوالی ساعت 22:15 پخش می‌شود. جمعه‌ها هم گزیده هفته این مجموعه در یک قسمت روی آنتن می‌رود.

موج بعدی تغییرات جدول پخش شبکه یک، شامل تغییر برنامه‌های پنج‌شنبه و جمعه و اضافه شدن چند مسابقه و برنامه شبانه جدید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز