خبرگزاری کار ایران

خاندوزی:

۴۲ میلیون نفر از طرح کالابرگ فجرانه استفاده کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۲۷

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بیش از ۱۴ میلیون خانوار که شامل ۴۲ میلیون نفر می‌شود از طرح کالابرگ فجرانه استفاده کردند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به سه اقدام عملی دولت در حوزه تامین امنیت غذایی خانوارهای ایران در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: طرح فجرانه کالابرگ یکی از این اقدامات بوده است که با استقبال خوبی نیز مواجه شد؛ بیش از ۱۴ میلیون خانوار که شامل ۴۲ میلیون نفر می‌شود از طرح کالابرگ فجرانه استفاده کردند و در این مدت ۳۸ هزار میلیارد تومان از طریق فروشگاه‌های مدنظر و اقلام موردنظرخرید شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت از طرح ملی یسنا به عنوان دومین اقدام دولت نام برد و افزود: در این طرح که با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام می‌شود، برای مادران دارای کودک زیر ۲ سال ۴۰۰ هزار تومان یارانه اختصاص یافته است.

به گفته خاندوزی در سومین طرح برای امنیت غذایی کودکان زیر ۵ سال دهک‌های یک تا ۵ یک میلیون تومان و برای دهک‌های ۵ تا هفت نیز ۶۰۰ هزار تومان اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: همه تلاش ما این است که آغاز سال نو با وفور کالاهای مورد نیاز و قیمت‌های مناسب و در دسترس مردم باشد و امیدواریم که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تامین و کنترل قیمت‌های مورد نظر پیش رویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز