خبرگزاری کار ایران

تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو/ مزایا و ویژگی ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۰۶۸

آیا می دانید فرق موتور, گنجایش, اندازه و سایر قابلیت های یخچال دو قلو و ساید بای ساید در چیست؟ برای پاسخ به این سوال در این نوشته از تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دو قلو خواهیم گفت.

در هنگام خرید یخچال, جدا از نام و کیفیت برند ممکن است بین مدل های متفاوت مردد بمانیم. ممکن است دقیقا ندانیم که به چه نوع یخچال و فریزری نیاز داریم. در همین باره گفتنی است که ساید بای ساید و دوقلو دو مدل متفاوت از این محصول هستند که لازم است قبل از خرید و حتی قبل از انتخاب در رابطه با ویژگی های مثبت و منفی هر کدام بدانیم و در نهایت با آگاهی بیشتر دست به انتخاب بزنیم.

در این نوشته از تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو خواهیم گفت و با ارائه ی اطلاعاتی مفید در نهایت به شما کمک می کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

ساید بای ساید و دوقلو چه شباهت ها و چه تفاوت هایی دارند؟

بارزترین شباهت یخچال فریزر ساید بای ساید و یخچال دو قلو در این است که هر دو شامل یخچال و فریزر می باشند. در واقع اگر شما هم به یخچال و هم به فریزر نیاز داشته باشید می توانید با خرید یکی از این دو محصول هم صاحب یخچال و هم صاحب فریزر شوید.

حالا که شباهت این دو را دانستیم به سراغ تفاوت ها برویم.

تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دو قلو

  • تفاوت فنی: یخچال های ساید بای ساید یک قطعه ی سنگین و یک تکه هستند که در آن یخچال و فریزر به صورت همزمان گنجانده شده است. هم یخچال و هم فریزر این محصول با یک موتور و کمپرسور کار می کند. اما در مدل دو قلو, این دو بخش ( یعنی یخچال و فریزر) از هم جدا هستند و به همین دلیل هر کدام موتور و کمپرسور جداگانه ای دارد.

  • مصرف انرژی: در یخچال های ساید بای ساید به دلیل یک تکه بودن و استفاده ی همزمان از یک موتور و کمپرسور مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

  • تکنولوژی: در گذشته تکنولوژی خاصی در ساخت یخچال های دو قلو به کار نمی رفت. بعد از روی کار آمدن نمونه ی ساید بای ساید این مدل یخچال به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته بسیار محبوب شد. بعدها اما سازندگان یخچال فریزرهای دوقلو نیز به این فکر افتادند که آنها هم در ساخت محصولات خودشان از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کنند. در حال حاضر بعضی از مدل های یخچال های دو قلو نیز از تکنولوژی بسیار خوبی بهره می برند. با این حال اما استفاده از فناوری در مدل side by side بیشتر است.

  • قیمت: قیمت یخچال های ساید بای ساید نسبت به یخچال فریزر دوقلو بیشتر است.

  • گنجایش: عمق یخچال های ساید بای ساید نسبت به یخچال های دوقلو بیشتر است. اما به دلیل یکی بودن محیط یخچال و فریزر مواد غذایی نسبتا کمتری را نسبت به یخچال های دو قلو می توان در آن قرار داد. با این حال اما ظرفیت یخچال های دوقلو نسبت به ظرفیت یخچال های ساید بیشتر می باشد چون یخچال و فریزر کاملا از یکدیگر مجزا هستند.

  • ابعاد: طول و عرض یخچال ساید بای ساید نسبت به یخچال و فریزر دوقلو بیشتر است. طبعا این مدل یخچال به فضای وسیع تری نیاز دارد. البته لازم به ذکر است که اگر قرار باشد یخچال فریزر دو قلو را در کنار یکدیگر قرار دهیم ابعاد آن از یخچال ساید هم بیشتر خواهد شد. اما یکی از مزایای یخچال فریزرهای دو قلو این است که می توان آنها را جدا از یکدیگر گذاشت. از اینرو قبل از خرید لازم است تا فضای محیطی که قرار است یخچال را در آن قرار دهید چک نمایید و بعد از بررسی ابعاد محصول مورد نظر را خریداری کنید.

  • وزن: حالا که نسبت به ابعاد یخچال ساید بای ساید آگاه شدیم باید بدانیم که وزن این محصول نسبت به نمونه ی دو قلو بیشتر است. پس قبل از خرید این نکته را مدنظر قرار دهید. همچنین باید بدانید که یخچال دو قلو به دلیل جدا بودن بخش یخچال و فریزر از امکان حمل جداگانه برخوردار می باشد.

حالا که با شباهت و تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو آشنا شدیم بد نیست که با بعضی از بهترین مدل های این دو برند هم آشناتر شویم:

تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو/ مزایا و ویژگی ها

برند الکترواستیل

یخچال های تهیه شده توسط این برند به دلیل برخورداری از کیفیت مناسب و همچنین استفاده از متریال مرغوب, از عملکرد عالی برخوردار هستند در ادامه بهترین مدل های ساید و دوقلو این برند را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • یخچال و فریزر ساید بای ساید 39 فوت الکترواستیل مدل Electro Royal

یخچال الکترواستیل با برخورداری از ظرفیت 370 لیتر, از تکنولوژی نوفراست یا ضد برفک بهره می برد. جریان هوای خنک چندگانه, فیلتر تصفیه آب, سامانه کنترل سرمایش الکترونیک و صفحه نمایش هوشمند لمسی از جمله ویژگی های این محصول هستند.

  • یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت الکترواستیل مدل پرایم پلاس

گنجایش این یخچال 385 لیتر است و فریزر آن ده عدد کشو دارد. برخورداری از سیستم سرمایش و انجماد سریع, نمایشگر لمسی هوشمند و همچنین سامانه ی کنترل الکترونیک از این یخچال یک محصول با کیفیت و مرغوب ساخته است.

برند هیمالیا

هیمالیا بر قله ی زیبایی ها, شعار این برند است که مرغوبیت و زیبایی را گواهی می دهد. محصولات این برند نیز در بازار بسیار محبوب هستند. در ادامه یک مدل یخچال هیمالیا دو قلو و یک مدل ساید بای ساید را برای شما معرفی خواهیم کرد.

  • یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا HRFN60504

نوع مقاومت در برابر برفک این محصول نوفراست است. این محصول به تصفیه هوای داخل کابین مجهز می باشد. همچنین این مدل از محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت نیز برخوردار می باشد.

  • یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

این محصول آبسردکن و یخساز اتوماتیک دارد. همچنین به هوم بار نیز مجهز است. از اینرو مصرف انرژی در آن بهینه می باشد.

تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو/ مزایا و ویژگی ها

برند دوو

دوو نامی آشنا برای مصرف کنندگانی است که کیفیت برایشان اهمیت دارد. محصولات این برند از جمله مرغوب ترین محصولات موجود در بازار می باشند.

  • یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت دوو مدل DS-3020 SS

نمودار مصرف انرژی در این کالا A پلاس است و نوع مقاومت در برابر برفک آن نیز Nofrost می باشد و همه ی این موارد در کنار یکدیگر باعث شده اند تا مصرف در این محصول بهینه باشد. گنجایش کلی این یخچال دوو نیز 394 لیتر است و این ظرفیت آن را برای استفاده یک خانواده با جمعیت متوسط مناسب ساخته است.

  • یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل D4LR-0020 SS/D4LF-0020 SS

این یخچال طراحی مدرن و ظرفیت بهینه ای دارد. گنجایش در این محصول 673 لیتر است و سامانه گردش هوای چندگانه در آن کمک می کند تا هوای سرد و خنک در تمام بخش ها جریان پیدا کند و مواد غذایی تازه و سالم باقی بمانند. گفتنی است که نوع مقاومت در برابر برفک نیز از نوع نوفراست است.

جمع بندی

یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو تفاوت هایی با یکدیگر داشته و هر کدام از آنها مزایایی دارند.

از اینرو لازم است تا ما به این تفاوت ها اشراف داشته باشیم تا بتوانیم در نهایت محصول بهتری را انتخاب نماییم. در این مطلب به مقایسه یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو پرداختیم. در نهایت انتخاب با شما است تا نیازها و بودجه خودتان را سنجیده و بر اساس آن دست به انتخاب بزنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز