خبرگزاری کار ایران

بهترین کلینیک کاشت مو در ایران کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۱۴۶

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی است که حساسیت بالایی در آن دیده می شود. با این حال توجه به مهارت های پزشک متخصص در این حوزه و کلینیک های پیوند مو می تواند کمک کند تا یک عمل خوب را در پیش داشته باشیم. مسلما کلینیکی که در حوزه پیوند مو دارای امکانات مناسب باشد در ایران بسیار کم دیده می شود. یکی از توصیه های ما در این زمینه این است که به هر کلینیک پیوند مویی که می خواهید بروید، از قبل درباره امکانات مربوطه اطلاعاتی را کسب کنید.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران با تمام ویژگی ها و امکانات ارائه می شود. بسیاری دیگر از شهر های ایران هنوز به این امکانات دسترسی پیدا نکرده اند. در این بخش از مقاله با بررسی نکاتی در این زمینه می خواهیم بهترین کلینیک پیوند مو را به شما با تجهیزاتی که ارائه می کند توضیح دهیم.

هزینه کاشت مو قیمت کاشت مو در سال 1401 چقدر است؟

با توجه به این که کاشت مو در کلینیک ها صورت می گیرد، هزینه ها امکان دارد خیلی گران به نظر برسد. در صورتی که اینگونه نیست. بازده هزینه کلینیک بین 10 تا 20 میلیون تومان ارائه شده است. هزینه های مربوط به کاشت مو با توجه به نوع کاشتی که صورت می گیرد برآورد می شود. همچنین دقت و حوصله ای که پزشک برای آن می گذارد هم بسیار در این زمینه تاثیر گذار است.

هزینه کاشت مو به تجهیزات کلینیک، میزان ریزش مو، تعداد گرافت های کاشته شده، میزان تجربه ای که جراح برای پیوند مو در نظر گرفته می شود، سن بیمار، ناحیه پیوند مو تاثیر دارد. همچنین نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم، پوشش ندادن بیمه به عمل پیوند مو است. در واقع شخص باید هزینه پیوند مو را از جیب پرداخت کند. با این حال هزینه های مربوط به پیوند مو بر اساس تجهیزات، نوع کاشت و حرفه ای بودن متخصص صورت می گیرد.

 

همه چیز در مورد هزینه های کاشت مو

می دانیم که یکی از مهم ترین توجهاتی که بشر دارد، مسائل مربوط به زیبایی است. مو یکی از عناصر مهم در صورت محسوب می شود که کمبود آن می تواند تاثیر منفی برچهره بگذارد. در بین خانم ها و آقایان معمولا آقایان کسانی هستند که بیشتر در معرض کچلی و یا کم پشت شدن مو قرار می گیرند. بنابراین باید برای کاشت مو اقدام کنند.

مسلما یکی از مهم ترین سوالاتی که برای هرکس پیش میاید این است که به چه نکاتی برای کاشت مو مناسب دقت کنند. در این مقاله می خواهیم هزینه های مربوط به پیوند مو و مواردی از این دست را با یک دیگر بررسی کنیم. کاشت مو در تهران یکی از بهترین روش هایی است که با ارائه امکانات جدید 2023 ،هزینه مناسب و متخصصان خبره می تواند در عمل کاشت تاثیرات خوبی را بر روی شما بگذارند.

 

تاثیر روش کاشت مو در هزینه مربوطه

کاشت مو در تهران بر اساس نوعی که صورت می گیرد، هزینه های مربوط به آن بررسی می شود. با بررسی این روش ها می توانید هزینه کاشت مو را محاسبه ای کنید. اما در کل روش پیوند مویی که صورت می گیرد بیشتر بر اساس نیاز مشتری ارائه می شود. به صورتی که بتواند بهترین جواب را از پیوند مو بگیرد. در واقع پزشک بیشتر بر اساس ویژگی های پوستی شما تجویز می کند. روش پیوند مو امکان دارد برای فردی از فرد دیگر فرق داشته باشد. امکان دارد شخصی خیلی زود جواب بگیرد شخصی دیگر دیر تر جواب بگیرد.

اما تکنیک های مربوط به کاشت مو در تهران به صورتی است که 99 درصد افراد خیلی زود نتیجه می گیرند. این مسئله به دلیل تجربیات پزشک مربوطه و تجهیزاتی است که برای کاشت مو در نظر گرفته شده است.  روش کاشت مو SUT یکی از روش های گران پیوند مو است. اما پیوند مو FUE یک روش قدیمی تری است که دارای ویژگی های خاص خود برای کاشت می باشد. با این حال با توجه به نوع انتخاب هایی که در زمینه پیوند مو صورت می گیرد، هزینه ها برآورد می شود.

بهترین کلینیک کاشت مو در ایران کجاست؟

تاثیر حجم بانک بر هزینه کاشت مو

یکی دیگر از روش هایی که باید برای کاشت مو و هزینه های مربوط به آن در نظر گرفت، حجم بانک مو می باشد. در صورتی که بانک مو دارای تراکم کمتری باشد عمل راحت تر صورت می گیرد. با برداشتن گرافت هایی که در این زمینه صورت می گیرد، جراح باید به پرپشت ترین بخش سر شخص مراجعه کند. با این حال اگر فرد دارای بانک مو ضعیفی باشد، جراح مجبور است که برای عمل احتیاط بیشتری داشته باشد.

این کار زمانی صورت می گیرد که به گرافت ها مشکلی وارد نشود. همچنین عمل باید به صورتی باشد که به موی سالم هیچ آسیبی وارد نشود. حجم بانک مو با هزینه پرداختی رابطه مخالفی دارد. بنابراین اگر بانک مو ضعیف باشد هزینه ها انجام می شود. کلینیک کاشت مو با تمام ویژگی هایی که از خود ارائه می دهد می تواند بهترین ها را برای افراد ارائه کند.

 

مواردی که در هزینه ی کاشت مو تاثیر گذار است؟

همانطور که می دانید علاوه بر هزینه هایی که در بخش فوق به آن اشاره شد، مواردی متعددی مانند هزینه های مصرفی وجود دارد که افراد باید این هزینه ها در نظر داشته باشند. هزینه های اضافی به مراتب در حین عمل ارائه می شود. اما با توجه به جراحی کاشت مو که صورت می گیرد امکان دارد در این بین افرادی وجود داشته باشند که در کار غیر حرفه ای عمل کنند.

همچنین برای کسب سود و منفعت خود هزینه های بسیاری را از شما اخذ کنند. این هزینه ها کاملا بستگی به مدیریت شما دارد. البته شناخت شما نسبت به کلینیکی که برای پیوند مو به آن مراجعه کردید هم بسیار اهمیت دارد. در برخی مواقع حتی دیده می شود که به فردی که به انجام کاشت مو می پردازد با ناشی گری تمام عمل می کند و آسیب هایی را ارائه می کند. بنابراین باید به جاهایی مراجعه کرد که با قیمت مناسب در صورتی که نیاز باشد هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت کنید ضرر و زیانی را متحمل نشوید.

 

هزینه های مربوط به کاشت مو به روش Micro FIT  به چه صورت است؟

روش های مربوط به کاشت مو از روشی به روش دیگر تفاوت دارد. از سویی دیده می شود که روش های بسیاری برای پیوند مو وجود دارد. یکی از مهم ترین روش ها برای کاشت مو FIT می باشد. این روش کاشت یکی از تکنیک هایی است که فولیکول مو به صورت عددی و یا مجزا برداشته می شود. برداشت فولیکول و یا آماده سازی و تقویت آن ها برای پیوند از جمله مراحلی است که در این زمینه به آن توجه می شود. این روش یکی از روش هایی است که ابزار هایی که برای آن استفاده می شود.

در واقع یک روش مینیاتوری است. که سوراخ های آن با 0.6 تا 0.9  میلیمتری ارائه می شود. بنابراین نیازی نیست که ابزار های مختلفی را برای برداشت فولیکول ها درنظر گرفت. کاشت مو میکرو یکی از روش های تکنیکی ایمنی است که با توجه به سوراخ های مناسب، عمق خوبی را از خود ارائه می دهد. همچنین هیچ زخمی در آن اتفاق نمی افتد. بنابراین با این حال این روش های پیوند مو دارای هزینه های بیشتری است. بنابراین اگر می خواهید به این روش کاشت انجام دهید، هزینه های آن را باید در نظر بگیرید.

 

کدام روش کاشت مو هزینه کمتری دارد؟

با توجه به موارد کاشت مو که نام بردیم، امکان دارد در این بین هزینه ی کمتر و یا قیمت کمتری را هم پیدا کرد. البته بهترین کار این است نمونه روشی را انتخاب کنید که بر اساس نیاز پوست و کیفیت موی شما ارائه شود. با این حال می توانید در یک کلینیک معتبر از کارشناسان آن مشورت هایی بگیرید. هزینه هایی که برای آن در نظر گرفته می شود با این حال خیلی پایین و یا کم نیست. اما روش کاشت میکرو اف ای تی یکی از روش های مهمی است که هزینه بسیار گرانی برای آن در نظر گرفته می شود.

شماره تماس: 09120998715

آدرس کلینیک:سعادت آباد، چهار راه قیصر امین پور، بلوار جوریکی ، کوچه ی داوود حسینی ، بن بست یکم ، برج تشریفات شمالی ، طبقه هفتم، واحد ۲۸ 

روش FUT که یک روش قدیمی است دارای هزینه کمتری هم می باشد. فولیکول های مو در این عمل به صورت یکجا برداشته می شود و هزینه عمل کاهش می یابد. بهترین کار این است که حتما پیوند مو را با مشورت پزشک در یک کلینیک با تجهیزات پیشرفته انجام دهید. اینکار باعث می شود نتیجه بهتری را از عمل داشته باشید. بهتر است که به هزینه کاشت مو فکر نکنید، در هر حالت از 10 تا 20 میلیون تومان ارائه می شود.

بهترین کلینیک کاشت مو در ایران کجاست؟

کلینیک  VIP را بیشتر بشناسیم

می دانیم امروزه با توجه به پیشرفتی که در زمینه کاشت مو صورت گرفته است، استفاده از امکاناتی در این زمینه می تواند کمک کند تا روش های جدید تری برای پیوند مو ارائه شود. ارائه کلینیک دارای ویژگی های زیادی است که برای پیوند مو یک اعتبار محسوب می شود. هرکسی که در این شغل مشغول به کار است، می داند کار بسیار حساسیت دارد. در واقع در طول عمل نکات بسیاری برای آن درنظر می گیرند. در صورتی که تجهیزات و امکانات مدرن و امروزی وجود نداشته باشد، مسلما عمل خوبی رخ نخواهد داد. کلینیک vip با تجهیزات و راحتی که دارد مسلما تاثیرخوبی بر عمل می گذارد.

 

سوالات متداول

1- در صورتی که کاشت مو داشته باشیم، امکان دارد دردی را احساس کنیم؟

همانطور که می دانید پیوند مو در صورتی اتفاق می افتد که بی حسی موضعی انجام شده باشد. در صورتی که بی حسی موضعی زده شود، هیچ دردی را فرد متحمل نمی شود. با این حال پزشک استامینوفن کدئین را تجویز می کند.

2- این امکان برای ما وجود دارد که بعد از کاشت مو بتوانیم موی خود را رنگ کنیم؟

یکی از سوالات بسیاری که در حوزه پیوند مو پرسده می شود این است که آیا رنگ مو جایز است یا خیر. استفاده از رنگ مو به دلیل مواد شیمیایی نمی تواند فکر و یا ایده مناسبی باشد. زیرا بر عمل تاثیر بسیار بدی می گذارد. بنابراین بهتر است که بین 1 الی 2 ماه رعایت کرد. در غیر این صورت با پزشک مشورت کرد.

-3 آیا محدویت سنی خاصی برای کاشت مو وجود دارد؟

برای پیوند مو نمی توان محدودیت سنی درنظر گرفت. اما اگر بیمار دارای بیماری خاصی است بهتر است که با پزشک مطرح کند.

-4 مراقب های بعد از کاشت مو به چه صورت است؟

برای این عمل باید مراقبت هایی انجام دهید. به عنوان مثال باید از بالش U استفاده کنید. همچنین در حین خواب باید یک زاویه 45 درجه داشته باشید. استفاده از کلاه و روسری مناسب نیست. همچنین استفاده از مواد مخدر، مشروبات الکلی هم جایز نمی باشد.

-5 این امکان وجود دارد که بعد از کاشت دوش بگیریم؟

دوش گرفتن بعد از اینکه باند سر باز شود، انجام شود. جای بخیه و سر باید روزی دوبار شست و شو داده شود. معمولا از شامپو بچه استفاده می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز