خبرگزاری کار ایران

بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸۹۱

در سال‌های اخیر که داشتن اندام زیبا و متناسب در بین جوامع اهمیت بیشتری پیدا کرده و با پیشرفت‌های فوق‌العاده علم پزشکی، شاهد این هستیم که افراد زیادی برای اصلاح ظاهر بدنشون به جراحان رجوع می‌کنند. لیپوماتیک یکی از معجزات زیبایی در دهه‌های اخیر است. اگه شما هم به فکر انجام لیپوماتیک برای رسیدن به ظاهر ایده‌آلتون هستین حتما به این فکر کردین که باید بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران رو از کجا پیدا کنین.

حتما می‌دونین که لیپوماتیک از جراحی‌های حساسه و انتخاب پزشک خوب تاثیر خیلی زیادی در نتیجه شما از عمل داره. ما در این مطلب خصوصیات بهترین جراح در این زمینه رو به شما توضیح میدیم و بهتون کمک می‌کنیم بتونین بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران رو شناسایی کنین پس با ادامه مطلب همراه باشین.

چی ازعمل لیپوماتیک می‌دونین؟

برای انسان مدرنی که فعالیت فیزیکی زیادی در طول روز نداره و به نشستن‌های طولانی مدت و خوردن خوراکی‌های چرب و پر از کربوهیدرات عادت کرده داشتن تناسب‌اندام کار سختیه. در حالت عادی برای داشتن تناسب‌اندام باید رژیم‌غذایی متناسبی داشته باشین و به ‌صورت مداوم ورزش کنین. اما خب درصد کمی از افراد هستن که واقعا قادر به رعایت این موارد هستن.

اگه شما هم وقت و انرژی رسیدن به اندام متناسب رو ندارین، ولی همچنان دوست دارین که بدن زیبایی داشته باشین نگران نباشین چرا که عمل لیپوماتیک برای شما اختراع‌ شده.

لیپوماتیک سریع ترین و کم عارضه ترین روش از بین بردن چربی‌های اضافه بدنه. در این جراحی پزشک با استفاده از تجهیزات مدرن این جراحی و تحت بی‌حسی موضعی تنها با ایجاد یک سوراخ کوچک چربی‌های اضافه بدن شما رو خارج می‌کنه. پزشک برای ناحیه‌هایی که نیاز به تخلیه چربی داره برش‌های کوچکی ایجاد میکنه و با فرستادن کانول هایی درون اونا چربی هارو می‌شکنه و بعد بیرون می‌کشه.

انواع عمل لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک در نواحی مختلفی از بدن با تکنیک یکسان استفاده میشه که در زیر اون نواحی رو نام می‌بریم.

عمل لیپوماتیک شکم و پهلو ها

اکثر افراد در زندگی مدرن این روزا در قسمت شکم و پهلو هاشون چربی‌های اضافه دارن و این مسئله معمولا دلیلی بر کاهش اعتماد به نفس افراده. هیچ‌کس جمع شدن چربی اضافی رو در شکمش دوست نداره و علاوه بر ظاهر ناراحت کننده‌اش ممکنه برای اندام‌های داخلی بدن هم مشکل ایجاد کنه. به‌همین‌خاطر افراد زیادی کاندید از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو هاشون به ‌وسیله لیپوماتیک هستن.

عمل لیپوماتیک ران ها

حتما می‌دونین که برای تناسب‌اندام باید همه قسمت‌های بدن شما دارای تناسب و بدون چربی‌های اضافی باشه. ران‌ها یکی از قسمت‌هایی هستن که معمولا به نسبت بقیه اعضای بدن به‌سختی چربی هاشون رو ازدست میدن؛ به‌همین‌خاطر آب‌کردن چربی این قسمت از بدن توسط رژیم و ورزش به‌خصوص در بانوان به‌شدت سخته و باید برای ساختن ران های ایده‌آل با روش‌های سنتی به‌اصطلاح هفت‌خوان رستم رو طی کنین و شاخ غول رو بشکونین.

اما خب شما می‌تونین در طی چند ساعت کوتاه فرم ایده‌آلی برای این قسمت سرسخت بدن تون بسازین! کافیه خودتون رو به‌دست یه جراح قابل‌اعتماد بسپارین و از نتایج بعدش لذت ببرین.

 

هزینه عمل لیپوماتیک بازو، غبغب، زانو و ساق پا

ممکنه هر فردی از فرم و تجمع چربی هرکدوم از قسمت‌های بدنش رضایت نداشته باشه. شما می‌تونین بر حسب فرم بدن و ناحیه‌ای که محل تجمع چربیه عمل لیپوماتیک رو انجام بدین و از شر چربی‌های اضافه در هر کدوم از اون ناحیه ها مثل بازو، زانو و ساق پا و.... راحت شین. همچنین می‌تونین جراحی لیپوماتیک رو در یک نوبت برای چندین ناحیه از بدنتون به‌صورت همزمان انجام بدین.

قبل از لیپوماتیک باید چه کارایی انجام داد؟

قبل از هر چیزی شما باید بدونین کاندید مناسبی برای این جراحی هستین یا نه. به‌همین‌خاطر باید تا حد خوبی از روند جراحی و جزییاتش مطلع باشین. پزشک مورد نظرتون رو پیدا کنین و با دقت زیادی به تحقیق در مورد جزییات بپردازین. یادتون باشه که شما برای به‌دست آوردن تناسب‌اندام دارین سلامتیتون رو به خطر می‌ندازین پس باید در انتخاب بهترین‌ها محتاط باشین. هزینه عمل لیپوماتیک رو محاسبه کنین و کنار بذارین. مطمئن باشین هیچی اندازه سلامتی و تناسب اندامتون ارزش نداره.

چطوری بهترین دکترعمل لیپوماتیک در تهران رو پیدا کنیم؟

اول از همه شما باید لیستی از همه جراحانی که در تهران یا شهر محل زندگیتون لیپوماتیک انجام میدن تهیه کنین. بعد معیارهایی که براتون اهمیت داره رو یادداشت کنین و جلو اسم هرکدوم از اون جراح ها تیک بزنین که شامل کدوم معیار میشن یا اینکه کدوم معیار مهم رو ندارن. در پایان شما می‌تونین تمام جراح های لیپوماتیک در دسترس رو مقایسه کنین و بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران یا شهر خودتون رو بر اساس معیار شخصی شناسایی کنین.

 

با پزشک‌هایی که از نظرتون نسبت به بقیه صلاحیت بیشتری دارن جلسه مشاوره داشته باشین. تمام سوال‌هایی که در ذهنتون هست رو ازشون بپرسین و با توجه به جواب‌ها و نحوه پاسخگو بودنشون به شما گزینه نهایی رو مشخص کنین. یادتون نره که حتما نمونه کارهای پزشک رو ببینین. 

 

مهم‌ترین قسمت رزومه هر پزشکی نمونه کارهاییه که معمولا به‌صورت آلبوم در مطب و کلینیک‌ها نگه می‌دارن و شما می‌تونین از اونا مهارت پزشک رو بسنجین. از بیمارهای قبلی رضایتشون در مورد عمل رو جویا شین. در صورتی که پزشک صفحه‌ای در فضای مجازی داره می‌تونین از قسمت کامنت‌ها یا فالورها در مورد رضایت افراد و عمل‌های موفقیت‌آمیزش پرس و جو کنین. یا اینکه می‌تونین از مراجعه‌کنندگان مطب یا کلینیک در مورد نحوه کار دکتر سوالای بیشتری بپرسین.

 

همیشه هزینه عمل لیپوماتیک بیشتر نشون‌دهنده کیفیت کار بهتر نیست اما معمولا دکترهای با تجربه لیپوماتیک دستمزد کمی ندارن. آگهی‌های زرد اینترنتی که شمارو تشویق به انجام لیپوماتیک با قیمت‌های خیلی کم و نامعقول می‌کنن معمولا توسط افراد سود جو منتشر میشه و حتی اگه حقیقت داشته باشه نتیجه خوبی در ادامش حاصل نمیشه. سلامتی شما خیلی بیشتر از اختلاف چندین میلیونی هزینه عمل لیپوماتیک بین افراد بی‌تجربه و سودجو و بهترین دکتر عمل لیپوماتیک ارزش داره.

 

 

 

چه معیارهایی در انتخاب جراح عمل لیپوماتیک داشته باشیم؟

اول از همه شما باید مطمئن شین که پزشک مورد نظرتون در زمینه جراحی لیپوماتیک و پیکر تراشی از مکان آموزشی معتبری تخصص دارن. همونجوری که میدونین با داغ بودن بازار جراحی‌های زیبایی به‌خصوص در ایران پزشکان زیادی به این حوزه وارد شدن اما قطعا تمامی اونا در این زمینه متخصص نیستن و این خیلی مهمه که کار رو به‌دست کاردون بسپری!

 

 

معیار بعدی در خصوص انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک مهارت و تجربه‌ای هست که در طول سالیان و عمل‌های متعدد به‌دست آورده. سوابق و تجربیات پزشک‌ها رو می‌تونین در سایت‌ها، صفحات شبکه‌های اجتماعی و.. پیدا کنین. مطمئن بشین که عکس نمونه کارهای پزشکی که انتخاب میکنین به‌اندازه کافی خوب و رضایت‌بخش هست.

معیار بعدی جلسه مشاوره‌ای هست که باید با پزشک انجام بدین و شرایطتون از همه لحاظ برای مناسب عمل لیپوماتیک بودن برسی شه. یه پزشک خود در صورتی که شما کاندید مناسب جراحی نباشین این موضوع رو بهتون اعلام می‌کنه و برای سود و منفعت خودش سلامتی شما رو به خطر نمیندازه.

معیار بعدی انتخاب جراح مربوط به استفاده از دستگاه‌ها تکنولوژی‌های جدید و همچنین کلینیک و تیم حرفه‌ای هست که در طول عمل ایشون رو همراهی میکنن و بستر یه جراحی حرفه‌ای و با کیفیت رو برای بیمار فراهم می‌کنن. به این دقت کنین که پزشک با چه کلینیک و بیمارستان هایی طرف قرارداده و چه تیمی قراره در جراحی شما دخیل باشن.

کلینیک vip افتخار اینو داره که به‌وسیله همکاری با بهترین پزشک ها تجربه بهترین عمل لیپوماتیک در تهران رو به شما تقدیم کنه. کادر حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه کلینیک همیشه آماده استقبال و معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران به شما هستن.

 

مزایای عمل لیپوماتیک در تهران

انجام لیپوماتیک به‌جای تلاش زیاد برای آب‌کردن چربی‌ها با رژیم‌غذایی و ورزش یه سری مزایا داره که در زیر نام می‌بریم.

• کبودی و ورم بعد از عمل خیلی کمه چون به بافت‌ها عصب‌های بدن شما آسیبی نرسیده و مشکلی براتون به وجود نیومده.

• نیازی به بیهوشی نداره و با بی‌حسی هم قابل انجامه.

• سلولیت‌های پوستی با این جراحی از بین میره.

• لیپوماتیک چربی هارو نمی‌سوزونه و فقط اونارو خرد میکنه به‌همین‌خاطر شما عارضه زیادی رو حس نمی‌کنین.

• به‌دلیل سالم بودن چربی‌ها می‌تونین ازشون در نواحی دیگه بدن استفاده کنین. مثلا چربی‌های اضافی شکمتون رو به باسن تزریق کنین تا باسن برجسته‌تری داشته باشین.

• بعد از لیپوماتیک دوره نقاهت خیلی کوتاهه و می‌تونین خیلی سریع به کار و زندگیتون برگردین.

• با استفاده از گن های مخصوص بعد از جراحی میتونین از شل شدگی پوست جلوگیری کنین.

شماره تماس: 44110999-021

مشاوره مجازی و رایگان: 09120408890

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه پنجم

 

عوارض عمل لیپوماتیک 

بالاخره انجام هر جراحی یه سری عوارض احتمالی با خودش به‌همراه داره و شما باید ریسک این عوارض رو برای به‌دست آوردن تناسب اندامتون به جون بخرین. در ادامه به تعدادی از عوارض این جراحی می‌پردازیم. این نکته رو در نظر بگیرین که انتخاب پزشک در کم کردن ریسک این عوارض نقش خیلی زیادی داره و می‌تونین با یه پزشک حاذق در جراحی لیپوماتیک ریسک عوارض رو به حداقل برسونین.

 

 

عوارض احتمالی لیپوماتیک شامل موارد زیر میشن:

• عوارض بیهوشی و بی‌حسی

• کبودی موضعی که ازش چربی تخلیه‌شده

• عفونت

• جمع شدن مایع زیر پوست

• خوب نشدن سریع زخم‌ها

• خط‌های نامنظم روی پوست

• التهاب بدن

• به وجود اومدن بیماری‌های قلبی

 

 

بعد از عمل لیپوماتیک لازمه چه کارایی انجام بدیم؟

حتما می‌دونین که بعد از هر جراحی برای جلوگیری از عوارض جانبی و رسیدن به بهترین نتیجه عمل لازمه که بیمار یه سری کار هارو انجام بده همچنین از انجام‌دادن یه سری کارها خودداری کنه که یه تعدادی از اونارو نام می‌بریم.

• باید از لباس مخصوص و گنی که جراح تجویز میکنه استفاده کنین تا دچار مشکلات پوستی نشین.

• به‌هیچ‌عنوان نباید روی کبودی‌های لیپوماتیک یخ بذارین و اجازه بدین خودشون به‌صورت طبیعی خوب شن.

• یه روز بعد از عمل میتونین حمام کنین.

• حداقل دو هفته دور استخر و جکوزی و سونا خط بکشین تا بدنتون ترمیم پیدا کنه.

• سرخود دارو مصرف نکنین! شما فقط میتونین از داروهایی که براتون تجویز شده استفاده کنین.

• به توصیه‌های پزشک در مورد اینکه چطوری بعد از عمل بخوابین گوش کنین و حتما عمل کنین.

 

حرف آخر

اگه شما هم به انجام لیپوماتیک فکر میکنین و دنبال پیدا کردن بهترین متخصص در این زمینه هستین، معیارهای مهم انتخاب پزشک رو در نظر بگیرین و جراح های لیپوماتیک رو بر اساس اون معیارها بسنجین. کلینیک vip با فراهم‌کردن مجهزترین تجهیزات لیپوماتیک در یک محیط کاملا بهداشتی و همکاری با بهترین متخصصین لیپوماتیک در تهران آماده هست تا تناسب‌اندام رو به شما برگردونه. در صورتی که سوالی در مورد عمل لیپوماتیک ذهنتون رو درگیر کرده می‌تونین در قسمت کامنت‌ها بپرسین. اگه مطمئن نیستین که کاندید مناسبی برای عمل لیپوماتیک هستین با ما تماس بگیرین یا به‌صورت حضوری به کلینیک vip مراجعه کنین.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز