خبرگزاری کار ایران

6 دلیل برای انجام عمل لیپوماتیک لاغری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۶۵

مسأله چاقی یکی از معضلاتی است که در چند سال اخیر در جامعه ما به شدت افزایش پیدا کرده است. مسلما این موضوع همه افراد به خصوص خانم‌ها را دچار نگرانی کرده و اعتماد به نفس آن‌ها را کاهش می‌دهد چون زیبایی و تناسب اندام را از آن‌ها خواهد گرفت. عمل لیپوماتیک یکی از بهترین عمل‌های زیبایی به حساب می‌آید که از طریق حذف چربی‌های اضافی از بدن، این امکان را فراهم می‌کند تا شما بعد از یکبار انجام این جراحی زیبایی، و بدون نیاز به رژیم غذایی سنگین و برنامه‌های ورزشی طولانی مدت، بتوانید به تناسب اندام برسید.

البته روش‌های مختلفی برای حذف چربی در بدن وجود دارد و حتما این سؤال برای شما به وجود آمده است که دلایل انجام لیپوماتیک چیست و یا به بیان بهتر چرا باید به سراغ عمل زیبایی لیپوماتیک برویم؟ دکتر سعید شیرنگی یکی از مجرب‌ترین متخصصان در زمینه عمل‌های زیبایی در این مقاله برای شما دلایل انجام عمل لیپوماتیک را توضیح خواهند داد. لطفاً این مطلب را به طور کامل مطالعه نمایید.

دلایل قانع کننده برای جراحی لیپوماتیک

وجود چربی‌های اضافی در بدن از یک سو باعث می‌شود تناسب اندام از دست رفته و فرد اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و از سوی دیگر عواقب و بیماری‌هایی را به همراه خواهد داشت. برای مثال در خانم‌ها، تجمع چربی در ناحیه شکم، بر روی باروری تخمدان تأثیر می‌گذارد و یا وجود چربی زیاد قطعاً مشکلات قلبی عروقی را به همراه خواهد داشت. اگر شما نمی‌توانید از طریق ورزش و رژیم‌های غذایی تجویز شده، از شر این چربی‌ها خلاص شوید و به تناسب اندام برسید، می‌توانید به سراغ عمل لیپوماتیک رفته و بعد از یک بار جراحی، تناسب اندام‌ ایده‌آل را به دست بیاورید.

 البته نکته لازم به ذکر این است که عمل زیبایی لیپوماتیک برای افرادی که چاقی مفرط ‌دارند اصلاً مناسب نیست. در واقع این روش برای کسانی گزینه بسیار کارآمدی است که تنها دچار چاقی موضعی هستند چون چاقی مفرط را نمی‌توان با عمل لیپوماتیک درمان کرد. بنابراین افرادی که اضافه وزن بیش از اندازه دارند، ابتدا باید نسبت به کاهش وزن خود اقدام کرده و سپس به سراغ عمل پیکرتراشی بروند. اما در بین انواع جراحی‌هایی که برای تناسب اندام وجود دارد، انجام عمل لیپوماتیک از چند منظر برتری دارد که در ادامه، پیرامون دلایل انجام عمل لیپوماتیک صحبت خواهیم کرد:

6 دلیل برای انجام عمل لیپوماتیک لاغری

  1. حذف چربی های شکم و پهلوها در یک جلسه

اولین دلیل انجام عمل لیپوماتیک، حذف چربی‌هایی است که به کمک ورزش و رژیم غذایی آب نشده‌اند. قطعاً کسانی که اضافه وزن بسیار زیادی دارند، بعد از رژیم غذایی و ورزش کردن باز هم از وجود چربی در برخی از اندام‌ها گلایه می‌کنند. اغلب پزشکان معتقد هستند این دسته از افراد اگر همچنان به رژیم و ورزش ادامه دهند تا چربی‌های باقیمانده در قسمت‌هایی همانند پهلو یا شکم را آب کنند، در واقع به سایر قسمت‌ها نیز لطمه‌زده و باعث می‌شوند بقیه اندام‌ها نیز دچار لاغری بیش از اندازه گردند. به همین دلیل است که این افراد در پایان رژیم، از لاغر شدن بیش از اندازه صورت خود ناراحت هستند. بنابراین این افراد بهتر است به سراغ جراحی لاغری بروند. وقتی که وزن آن‌ها به حالت متناسب رسید، می‌توانند چربی‌های تجمع یافته در برخی از اندام‌ها همانند ران، پهلو، شکم و یا حتی بازو‌ها را به کمک عمل لیپوماتیک به راحتی تخلیه کنند.

     2. لیپوماتیک با دستگاه آمریکایی پال؛ کمترین عوارض ممکن

همانگونه که گفتیم انواع جراحی لاغری برای رسیدن به تناسب اندام وجود دارد اما چرا ما به شما عمل لیپوماتیک را پیشنهاد می‌کنیم؟ یکی از مهمترین فواید انجام عمل لیپوماتیک، بحث عدم آسیب به بافت‌ها و اندام‌های بدن است. پزشک برای انجام این عمل جراحی لاغری از دستگاه‌های پیشرفته که در کلینیک وجود دارد استفاده می‌کند. در این صورت فقط چربی‌ها تخلیه شده و اگر که دستگاه به اندام‌ها نزدیک گردد، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. بنابراین شما بدون اینکه آسیبی به بدن خود وارد کرده باشید، می‌توانید چربی‌های موضعی در برنامه‌های خود را تخلیه کنید.

      3.کارایی وسیع لیپوماتیک در تمامی نقاط بدن

دکتر شیرنگی معتقد هستند که دامنه کارایی وسیع عمل لیپوماتیک یکی دیگر از دلایل انجام این جراحی به حساب می‌آید. خوشبختانه این روش کمترین عارضه را داشته و ما می‌توانیم برای همه اندام‌های بدن حتی لیپوماتیک غبغب نیز از آن استفاده کنیم. در صورتی که درمورد جراحی‌های لاغری، به این اندازه دست متخصص باز نیست.

6 دلیل برای انجام عمل لیپوماتیک لاغری

    4. بازدهی و نتایج نهایی در کوتاه مدت

کوتاه بودن دوره نقاهت و حصول سریع نتیجه نهایی عمل، از دیگر دلایل عمل لیپوماتیک به شما می‌آید.

    5. عدم افتادگی پوست بعد از عمل

برای تمامی متقاضیان جراحی‌های لاغری این مسأله بسیار مهم است که بعد از تخلیه چربی یا برداشتن بافت اضافه، دچار افتادگی پوست نشوند. اگر چه این موضوع به مهارت متخصص و نحوه مراقبت از خود در دوره نقاهت بستگی دارد اما مهمترین عاملی که تعیین‌کننده سلامت و شادابی پوست بعد از جراحی لاغری است، نوع روش انتخابی برای اجرای عمل بوده و به همین دلیل متخصص در انتخاب روش، دقت و وسواس بسیار زیادی به خرج خواهد داد. دکتر براساس نتایج علمی و همچنین تجربیات کاری به دست آورده، پیشنهاد می‌کند حتماً عمل لیپوماتیک را انجام دهید چون همزمان با انجام این عمل، لیفت پوست نیز انجام می‌شوند و بنابراین شما به تناسب اندام‌ ایده‌آل خود می‌رسید بدون اینکه دچار افتادگی پوست گردید.

    6. استفاده از چربی های خارج شده برای تزریق چربی

اما اجازه دهید یکی از مهمترین دلایل برای انجام عمل لیپوماتیک را بیان کنیم. پزشک متخصص بعد از بررسی وضعیت بدن متقاضیان، حتی‌المقدور به سراغ جراحی لاغری لیپوماتیک می‌رود چرا که چربی‌های استخراج شده به روش لیپوماتیک، کاملاً سالم هستند. بنابراین می‌توان آن‌ها را در بانک چربی ذخیره کرد و در صورتی که شما به فکر زیباسازی و جوانسازی پوست صورت خود هستید، می‌توانید از این چربی برای تزریق پوست استفاده نمایید. دکتر عملیات تزریق چربی به پوست را نیز انجام می‌دهد. در واقع شما می‌توانید برای انجام عمل لیپوماتیک به سراغ پزشک جراح خود بروید و در کنار انجام لیپوماتیک، از انجام فرآیند انتقال چرب به پوست برای شادابی و جوان‌تر شدن پوست خود بهره‌مند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز