خبرگزاری کار ایران

برای سرمایه‌گذاری تتر بخرم یا دوج کوین؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۱۸

در دنیای پر‌نوسان و هیجان انگیز ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران به فکر راهی هستند تا سرمایه خود را در بهترین جا صرف کرده و پس از مدتی به سود قابل توجهی برسند. اما اینکه سرمایه خود را برای خرید چه ارزی به‌کار برند سوالی است که باید پس از مطالعه و بررسی بازار ارزهای دیجیتال به آن برسند. این سوال یکی از مهم‌ترین مسائلی است که یک سرمایه‌گذار در ابتدا کار خود با آن مواجه خواهد بود. اینکه کدام یک از ارزهای بازار دیجیتال سوددهی بیشتر یا امنیت بهتری دارد؟

برای مثال اگر بخواهید بین ارز تتر یا دوج کوین انتخابی داشته باشید، باید باتوجه به ویژگی‌های هرکدام و نوع علمکردی که دارند آنها را انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی تتر و دوج کوین پرداخته و به شما نشان می‌دهیم که کدام یک از این ارز ها برای سرمایه‌گذاری بهتر هستند.

ارز تتر چیست؟

یکی از پرسود‌ترین ارزهای وجود در دنیای ارزهای دیجیتال می‌توان به تتر اشاره کرد. این ارز با پشتوانه دلار آمریکا فعالیت می‌کند و معادل یک دلار است. نکته مهمی که وجود دارد این است که ارزهای دیگری هم برپایه دلار استوار هستند، اما ارز تتر قدرت‌مند‌ترین ارز دیجیتال است که با دلار فعالیت دارد. این ارز باتوجه به نوسان‌های دلار تغییر می‌کند و از نوسان‌های ناگهانی که ارزهای دیگر درگیر آن هستند در امان است.

مزیت‌های تتر

همانطور که گفته شد تتر به واسطه دلار پشتیبانی می شود. این ارز ها دارای یک کیف پول دیجیتال هستند که امنیت زیادی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از این ارز انتقال پول به کیف پول‌های دیجیتال یا صرفی‌های گوناگون بسیار ساده و سریع بوده است.

پشتیبانی تتر توسط دلار یا یورو به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که نگرانی بابت نوسان‌های بازار ارزهای دیجیتال نداشته باشند. درواقع تمامی ارزهای که برپایه دلار یا یورور استوار هستند این مزیت را دارند. دلیل آن هم این است که دلار آمریکا به سبب قدرتی که دارد یک پشتوانه محکم برای سرمایه‌داران به حساب می‌آید و در برابر ضررهای بازار ارز مقاوم است.

ضررهای ارز تتر

امکان ندارد که ارزهای موجود در بازار ارزهای دیجتال هیچگاه دچار ضرر نشوند یا همیشه روند صعودی داشته باشند. ارز تتر هم از این قائده مستثنا نیست. این ارز باتوجه به نوسان‌های دخ داده در باازار دلار دچار تغییر می‌شود. برای مثال اگر دلار در شبانه روز 10% ضرر کند، ارز تتر هم به همان نسبت ضرر می‌کند.

برای سرمایه‌گذاری تتر بخرم یا دوج کوین؟

ارز دوج کوین چیست؟

دوج کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای وجود در بازار ارزهای دیجیتال است. محبوبیت این ارز به آن دلیل است که تمامی افراد از هر‌نوع قشری توانایی خرید این ارز را دارند و به همین سبب از آن با نام (پول خودمانی) یاد می‌کنند. این ارز در سال 2013 توسط بیلی ماکوس خلق شد. شاید او در ابتدا تصور می‌کرد که فقط برای نمایش ایده خود این ارز را به دنیای دیجیتال ارائه می‌دهد، اما استقبال مردم از این ارز نتایجه داستان را به کلی تغییر داد.

این ارز دقیقا در روز‌های که امید بسیاری از سرمایه‌گذاران برای حفظ سرمایشان از بین رفته بود ظهور کرد. در آن زمان ارز بیت کوین در روند نزولی بسیار شدیدی قرار داشت و با بروز این ارز توجه بسیاری از مردم به آن جلب شد. شاید با خود تصور کنید که خلق یک ارز ساده نمی‌تواند چندان هیجانی را به دنیای ارزهای دیجیتال تزریق کند، اما در ادامه خواهید فهمید که چگونه این ارز به اصطلاح ساده، طرفداران زیادی پیدا کرد.

علت محبوبیت دوج کوین

خلق این ارز از ابتدا هم بسیار خلاقانه بود. سازنده این ارز طرح لوگو خود را از روی یک سگ (شیبا اینو) الهام گرفت. تصویری که قبل از آن بسیاری از مردم با تماشا آن برای لحظه‌ای لبخند زده و به سادگی از آن عبور می‌کردند. اما حالا دیگر یک تصویر ساده نبود، بامزگی این عکس به حدی بود که بسیاری از افراد به آن جذب شدند و برایشان جالب بود تا این ارز را خریداری کنند. آنها پس از مطالعه و بررسی درمورد ارز دوج کوین به این نتیجه رسیدند که این ارز میتواند بسیار سودمند باشد، پس برای خرید آن اقدام کردند.

اگر بخواهیم در یک نگاه کلی روند رشد این ارز را بررسی کنیم، شاید بتوان گفت این ارز در ابتدا فقط یک شوخی و مسئله طنزآمیز بود، اما اکنون به یکی از پرسود‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاران مبدل شده است..

برای سرمایه‌گذاری تتر بخرم یا دوج کوین؟

کاربرد دوج کوین

شاید خالق دوج کوین هیچگاه تصور نمی‌کرد که این ارز در مدت زمان کمی طرفدار زیادی پیدا کند و به همین سبب هم ویژگی‌های خاصی برای آن طراحی نکرد. اما بهترین قابلیتی که این ارز دارد انتقال بسیار سریع پول و کارمزد اندک است. سرمایه‌گذاران می‌توانند تمام پول خود را به سرعت و آسانی به کیف پول خود منتقل کرده و برخلاف ارزهای دیگر که کارمزد بیشتری دارند، با پرداخت کارمزد کمتر سرمایه خود را به جای امن منتقل کنند.

ارز شیبا

این ارز یکی از زیر مجموعه‌های ارز دوج کوین است که برای اکثر مردم به‌صرفه است. افرادی که دارای سرمایه اندکی هستند و می‌خواهند وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند می توانند با خرید این ارز به سوددهی مناسبی برسند. در زمان بروز رسانی این مقاله ارز شیبا در رتبه 13م قرار دارد و میزان تراکنش‌های آن در یک روز به 1میلیون رسیده است.

خریدی امن و به‌صرفه

برای تمام سرمایه‌گذارانی که در ایران زندگی می‌کنند همیشه این دغدغه وجود دارد که چگونه و از چه روشی باید ارزهای مورد نطر خود را خریداری کنند. چون ممکن است بسیاری از قوانین یا شرایطی که برای خرید ارزهای دیجیتال ضروری است در ایران قابل اجرا نباشد یا حتی کشورهای دیگر ایران را تحریم کرده باشند. به همین سبب سرمایه‌گذاران باید به دنبال یک صرافی امن باشند تا بتوانند خرید یا فروش درستی را انجام دهند.

سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های معتبر( مانند صرافی تبدیل) اقدام به خرید شیبا یا خرید دوج کوین و تتر و یا هر ارز دیگری کنند.

برای سرمایه‌گذاری تتر بخرم یا دوج کوین؟

کدام ارز برای سرمایهگذاری بهتر است؟

پاسخ به این سوال که کدام ارز برای سرمایه‌گذاری بهتر است کاملا به شرایط سرمایه‌گذار بستگی دارد. بسیاری از افراد توانایی پذیرش ریسک را دارند و ضررهای احتمالی هنگفت یا اندک برایشان اهمیتی ندارد. اما بسیاری از افراد هم هستند که تنها سرمایه اندکی دارند و نمی‌خواهند آن را از دست بدهند. هرکدام از این ارزهای دارای ویژگی‌های مخصوص خود هستند که سرمایه‌گذار باید باتوجه به شرایط مالی خود اقدام به خریداری کند.

ارز تتر دارای امنیت بسیار بالا و نوسان کمتری است و به سبب پشتوانه خوبی که دارد می‌تواند روش امنی برای سرمایه‌گذاری باشد، یا ارز دوج کوین دارای سوددهی بسیار مناسب است و بیشترین محبوبیت را در میان مردم دارد و تمام افراد جامعه از هر قشری می‌توانند ان را بخرند. همچنین شیبا نیاز به سرمایه اندکی دارد و برای بسیاری از افراد نوپا مناسب است. پس باتوجه به ویژگی‌های هرکدام از این ارز ها می‌توان دست به خرید و آینده درخشانی را رقم زد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز