خبرگزاری کار ایران

علی یزدانی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شد

علی یزدانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شد.

علی یزدانی (معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت) جایگزین محمدعلی سیدابریشمی و به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، انتخاب  شد.

به گزارش خبرگزار ایلنا، طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی یزدانی ورزنه، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، جایگزین سیدمحمدعلی سیدابریشمی به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شد.

سیدابریشمی از ماه‌ها پیش تقاضای کناره‌گیری از مسئولیت خود را نموده بود که در نهایت پس از 28 ماه فعالیت، با استعفای وی موافقت شد.

یزدانی ورزنه که از آبان 1392 تا کنون معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بود. پیش‌تر از این نیز در دولت‌‌های اصلاحات، معاون اداری مالی وزارت صنایع و معادن، مشاور وزیر صنایع و معادن در امور استان‌ها، مدیرعامل سازمان صنایع دستی و معاون اداری و مالی شهرداری تهران بوده است.

گفتنی است، تا پیش از این، از غلامرضا سلیمانی ـ عضو هیأت مدیره و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌‌های صنعتی ایران ـ به‌عنوان گزینه مدیرعاملی این سازمان نام برده می‌شد.

فردا یکشنبه 4 بهمن مراسم تودیع و معارفه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران می‌باشد.

کد خبر : ۳۴۰۵۳۰