خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد;

کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در گیلان؛ احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۰۵

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان گفت: با شدت گرفتن بارش‌ها برای امروز و فردا احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و در این مدت شاهد کاهش هشت الی ۱۵ درجه‌ای دما در گیلان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان اظهار کرد: با شدت گرفتن بارش‌ها برای امروز و فردا احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و در این مدت شاهد کاهش هشت الی ۱۵ درجه‌ای دما در گیلان خواهیم بود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر بامداد روز گذشته به گیلان گفت: توجه به ورود این سامانه بارشی تا پایان هفته بارندگی رگباری و شدید، ابرناکی، مه آلود بودن هوا، وزش باد، رعد و برق و تگرگ از دیگر شرایط جوی در این مدت است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با درخواست از کشاورزان در خصوص رعایت نکات ایمنی در باغات خود گفت: از کشاورزان درخواست دارم با توجه به شدت بارش‌ها ورودی و خروجی شالیزارهایشان را مدیریت و از خسارت‌های احتمالی پیشگیری کنند.

دادرس با بیان اینکه هم اکنون دمای هوای شهر رشت مرکزاستان ۲۶ درجه سلسیوس است و در ساعت اوج گرما به ۳۱ درجه سلسیوس می‌رسد گفت: رطوبت این شهر ۵۰ درصد است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز